Onlangs is er een DVD gebruikt in mijn nieuwe V70.
Nu blijkt dat de bestickering van de dvd is losgelaten en in de DVD speler terecht is gekomen! Voordat deze schade zal toebrengen wil ik graag de DVD uitzuigen, maar hiervoor dient het frontpaneel te worden verwijderd. Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan verwijderen zonder het frontpaneel te beschadigen? Het betreft een nieuw dashboard MY 2012
DVD-speler
ben toch bang dat je het middenconsole moet verwijderen om het frontje te kunnen verwijderen.
Probeer je ook even voor te stellen in het aparte topic op dit forum - vinden we altijd leuk !
Probeer je ook even voor te stellen in het aparte topic op dit forum - vinden we altijd leuk !
- den toerist
- 5th Gear member
Midden & tunnel-console vormen één geheel. Deze moeten verwijderd worden om aan de achterliggende DVD/CD reader te geraken. Deze module moet dan op zijn beurt losgemaakt en opengemaakt worden. Daar gaan wat werk uren inkruipen vrees ik.
V70 2.5D 1999
V70 TDI 1998
V70 D3 2011
480 Turbo 1992
V70 TDI 1998
V70 D3 2011
480 Turbo 1992
- VolvoTech
- 7th Gear member
- Contacteer:
Yup, reken op een paar uur als je niet weet waar je moet schroeven en niet het juiste gereedschap hebt.
(met name voor de achterkant van de console)...
Succes!
(met name voor de achterkant van de console)...
Succes!
Creating Solutions for Volvo's!
www.volvotech.eu
www.facebook.com/volvotech
Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
Prive zaken mogen natuurlijk per PM.
www.volvotech.eu
www.facebook.com/volvotech
Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
Prive zaken mogen natuurlijk per PM.