mijn s60 2001 158000km hobbelt sinds korte tijd.
ik dacht dat het aan de banden lag maar dat is niet het geval want met nieuwe winter banden geen verbetering.
wat zal dit kunnen zijn het is heel goed merkbaar bij lage snelheden.
bij hoge snelheid +_ 140 km/u minder last van dat gehobbel.
groet uit het mooie drenthe :razz:
s60 hobbelt als skelter
- Auk
- 6th Gear member
Wat versta je onder hobbelen? Want ik zat vroeger altijd op m'n skelter en het enige wat ik hoorde was gerammel van het staal.. dus kan de vergelijking niet echt maken 
Maar gerommel in je onderstel kan kan lijden tot een zoektocht; Ophangrubbers die op zijn, veerpootlagers die versleten zijn, de rubbertjes van je droplinks... noem maar op.
Handig om je Belgische Zweed eens op de brug te zetten en de rubbertjes te controleren.
Maar gerommel in je onderstel kan kan lijden tot een zoektocht; Ophangrubbers die op zijn, veerpootlagers die versleten zijn, de rubbertjes van je droplinks... noem maar op.
Handig om je Belgische Zweed eens op de brug te zetten en de rubbertjes te controleren.
Auke
MY95 Volvo 480 GT-Line USA-Spec MT
MY96 Volvo 850 R MT
MY98 Volvo S70 R AT
MY04 Volvo S60 R MT
MY06 Volvo XC90 V8 Executive AT

MY95 Volvo 480 GT-Line USA-Spec MT
MY96 Volvo 850 R MT
MY98 Volvo S70 R AT
MY04 Volvo S60 R MT
MY06 Volvo XC90 V8 Executive AT

-
- 3rd Gear member
Heb ik ook, bij controle blijkt dat aan de binnenkant van de velg een hoogteslag zit in minimaal 1 wiel (moet de rest eigenlijk nog controleren). Dit kan mogelijk komen van wat te hard over zo'n K#$%T drempel waar je net niet aan beide zijden langs kunt rijden met je wielen (bij mij dan)