Autoradio, microfoon wegwerken

Geproduceerd bij NedCar in Born
Plaats reactie
yerun
2nd Gear member

Heb net een nieuwe autoradio, met bluetooth en USB ingebouwd. Ging gelukkig zonder problemen.
Alleen moet ik de draad voor de microfoon nog ergens langs zien te leiden, zodat ie netjes via de A stijl ergens bij de zonneklep uitkomt. Draad is gelukkig lang genoeg maar hoe doe ik dit eigenlijk?
De microfoondraad heb ik nu langs de voorkant van de radio eruit laten komen (achterkant gaat niet want dan komt ie ergens in t dashboard terecht en dan moet ie weer ergens uitkomen.. en de radio werd zonder kaboutertjes geleverd). Heeft iemand hier ervaring mee? Alvast bedankt.
Volvo V40 1.8 Europa Ph1 (2000)
dutchlimits
5th Gear member

Ik heb het zo gedaan: A style los trekken naar rechts (dus naar de voorruit toe, gaat makkelijk is vast geklikt), kabel naar beneden door de A style. Rubber van deur aan onderkant los maken, kapje boven de pedalen demonteren, en dan de kabel met 2 handen via een gaatje naar de radio prikken.

De mic kan je óf bij de binnenverlichting vast maken óf achter de A style vast klikken bij het raam (het laatste heb ik gedaan)
RIDES:
Dodge Magnum
VW Corrado G60

EXIT:
Audi A4 B6 3.0 V6 30V QUATTRO
Volvo S40 2001
Polo G40 Genesis
yerun
2nd Gear member

Tnx Dutchlmits, zal ff kijken of ik iets vergelijkbaars voor elkaar kan krijgen :)
VolvoTech
7th Gear member
Contacteer:

Als je geen open dak hebt, zou ik 'm bij je dak-verlichting-armatuurtje plaatsen. Beste ontvangst, ook als je een x je raam open hebt.

Je kunt daar allemaal makkelijk bij, maar wel even alles losmaken.
A stijl- zoals DutchLimits schrijft inderdaad.
Wel handig is het even als je je rubber ook mee lostrekt.
Let op als je aribags hebt daar (weet ik ff niet?) dat je de draad aan de binnenkant (dus tegen het kapje) aan legt en niet voor de Airbag...
Plafond is makkelijk, kapje van zonneklep af halen bij voetje en even de schroefjes/boutjes los draaien en de boel is bereikbaar.

Succes!
Creating Solutions for Volvo's!
www.volvotech.eu
www.facebook.com/volvotech

Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
Prive zaken mogen natuurlijk per PM.
dutchlimits
5th Gear member

Ja die rubber bedoelde ik ook inderdaad, die tegen je dashboard aan zit als het ware. Hoeft niet helemaal los alleen bij het dashboard.
RIDES:
Dodge Magnum
VW Corrado G60

EXIT:
Audi A4 B6 3.0 V6 30V QUATTRO
Volvo S40 2001
Polo G40 Genesis
yerun
2nd Gear member

Tis gelukt, zelfs zonder ook maar 1 rubber los te hoeven halen :)
Gewoon langs de richel geleid bij de deur, past precies. Langs het raam, er is een heel klein randje, of eigenlijk is er gewoon wat loze ruimte. Daar past het snoertje precies doorheen. Beetje aangedrukt met een creditcard en alles zit netjes :)
Bedankt voor alle adviezen!
Plaats reactie

Terug naar “S40 - V40 Classic”