Probleempje met Bury 9060 plus carkit

Alle vragen en tips over het gebruik van de telefoon in de auto. Ook alles over Bluetooth en Parrot etc.
Plaats reactie
...

In de S60 heb ik een Bury 9060 plus aangesloten. Gisterochtend was het weer vochtiger en kouder en direct viel me weer iets op. Vorig jaar had ik bij een koude start geregeld dat de carkit niet aan gaat. Als ik dan een stukje rijd. De motor uitzet en even wacht, gaat de carkit wel gewoon aan tijdens het starten van de motor. De carkit zit aangesloten op de 12V van de radio en die doet het wel gewoon probleemloos. Vorige jaar alle kabels 3x gecontroleerd en in plaats van gebruik te maken van klemmetjes de 12V voor de zekerheid maar gesoldeerd.

Ik heb dit probleem alleen als ik start met een koude motor, voornamelijk als het 's ochtends koud/vochtig is.

Iemand enig idee?
VolvoTech
7th Gear member
Contacteer:

Euh....
Het LIJKT me een carkit probleempje. Enige wat je kunt doen om dat te bevestigen voor jezelf is een multimeter hangen aan de geschakelde en continue spanning die je telkens controleert als je de auto op contact zet / start.
Als daar netjes steeds de juiste spanningen beschikbaar zijn... snel garantie op je Bury claimen!
Creating Solutions for Volvo's!
www.volvotech.eu
www.facebook.com/volvotech

Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
Prive zaken mogen natuurlijk per PM.
Plaats reactie

Terug naar “Telefoon in de auto”