Nog even (+foto's)

Geleverd vanaf bouwjaar 2012, in de basisversie V40, de stoere V40 CrossCountry en de sportieve V40 R-design
Plaats reactie
Maxim
Starter

Halo,

Ik heb mijn Volvo de 8ste augustus besteld.
Gisterenmorgen mocht ik in de garage waar ik de mijne heb besteld banden en velgen leveren voor de baas zijn nieuwe wagen. (Ik werk in een bandencentrale)
Ik wist dat er een kans zou inzitten dat mijn v40 er zou zijn.
Ik kwam het atelier binnen en daar hing ze, ze waren net bezig met de bodykit te installeren .
Hier wat foto's
Afbeelding
Mijn 17" segemo's :D

Afbeelding
De bodykit die wordt gemonteerd
Afbeelding
De achterbumper zonder de zijschorten.

Afbeelding
De flank zonder de zijschorten.

Nog even en dan kan ik er eindelijk van genieten. Meer foto's volgen
Cavallino
4th Gear member

Nice! Er komen dus wel sideskirts op?
Volvo V40 T4 Summum Polestar
Volvo C30 1.8 Sport
Alfa Romeo 147 1.6TS Veloce
ron24730
1st Gear member

Kan je beter niet doen voegt niets toe dat plakspul en de zijwangetjes knappen vaak nog los ook, ik heb hetzelfde ook weggelaten.
VolvoXC70
4th Gear member

:-#
Maxim
Starter

ron24730 schreef:Kan je beter niet doen voegt niets toe dat plakspul en de zijwangetjes knappen vaak nog los ook, ik heb hetzelfde ook weggelaten.
Stond er bij toen hij het erop aan het zetten was. Er word een houder op de bumper gemonteerd en het stuk word er gewoon op geklikt.
Dit is dezelfde bodykit als bij MichelR
Maxim
Starter

VolvoXC70 schreef:Het eerste wat in mij opkomt bij foto 2... Waarom zit die man op zijn knieën??? Lift kapot?
Thaha neen hij was gewoon even aan het kijken , dit was een momentopname van 5sec :p
Maxim
Starter

Maxim schreef:
ron24730 schreef:Kan je beter niet doen voegt niets toe dat plakspul en de zijwangetjes knappen vaak nog los ook, ik heb hetzelfde ook weggelaten.
Stond er bij toen hij het erop aan het zetten was. Er word een houder op de bumper gemonteerd en het stuk word er gewoon op geklikt.
Dit is dezelfde bodykit als bij MichelR
Afbeelding

Op de zijkanten van de achterbumper zit er nog een verdikking en op de zijschorten naast het achterwiel
Plaats reactie

Terug naar “V40”