Ik had vriendelijk gevraagd wat de mogelijkeden waren, qua mogelijke schade aan mijn auto... en of ie 'zuiniger' zou gaan rijden.
ik kreeg dit als reactie;
tuning is alleen schadelijk als je met een koude motor gelijk gaat blazen,is je motor lekker op temp. dan niks aan de hand!
ik kan jou max tot 400 pk extra geven (+140pk) en geef hierop ook garantie!! standaard is +90 pk (360PK)
indien je heel zeker over je rijstijl bent,dan kan ik hem tot 450 pk brengen,maar geen garantie dan!!!
indien je normaal neemt,dus + 90 wordt je wagen met je oude rijstijl ong. 15 % zuiniger. de praktijk laat zien dat het voetje toch
anders wordt,dus je verbruik zal hetzelfde blijven,of iets stijgen!! dat is normaal,je rechtervoet heeft dat in de hand!!!!
LET OP...... ik werk NIET met standaard pakketen....jou software wordt veranderd,dus geen rokende bak die onregelmatig gaat lopen!!!
duurder dan een ander,maar 100% goed!!geen klaar in een uur,langskomen,ik lees hem uit en haal je software eruit,volgende dag terugkomen en je krijgt de aangepaste
software erin...betaling vindt vooraf plaats!!!
hmm, wellicht toch maar voor mijn standaar 272 gaan

pff... 450 pk met een ontplofte bi turbo...