VOLVO S80 2.9L T6 AUTOMAAT. 2004 140.000KM
bedankt voor de reacties mbt mijn volvo waarvan de transmissie stuk is gegaan. Ik ben helaas toch aan revisie toe.
heb veel opties overwogen.
volvo bood me een neiuwe transmissie aan voor 4100 euro, die heb ik ergens anders gevonden voor 3300 euro nieuw.
en...wat worden er veel gebruikte bakken aangeboden met 80.000 km... voor 2000 euro!
ik kwam een dodgy bedrijf tegen, reijven, van een bak aanbiedt voor 1600 euro. 'volledig gereviseerd' en garantie tot de deur. nadere info via internet, kwam ik er achter dat er alleen maar mensen problemen hadden met dat bedrijf.
anyway,
uiteindelijk een eerlijke kerel gevonden, alex spans, via info@automaticgear.nl
volledige revise ex. btw voor 1875... tandwielen, rubbers, filter, koppel, brein e.d.
hij doet niet aan deel revisie, daar hij van mening is dat dat uiteindelijk toch weer voor problemen gaat zorgen. en 1,5 jaar BOVAG garantie.
Heb met volvo spanje afgesproken dat mijn bak gedemonteerd wordt hier, opgehaald wordt, naar NL gaat ter revisie en weer terug.
kosten transport normaal... 2x 300 euro..
maar er is een bedrijf DASHER, was goedkoop dergelijke transporten aanbiedt... voor slechts 80 euro heen en terug.
ben nu uitendelijk een 3000 euro kwijt ipv de geschatte volvo 5000...
blijft een hoop geld.
zou er bijna mijn bak voor naar de sloop brengen.. :S
maar heb er net nieuwe banden onder zitten en de rest is prima in orde...
kan adviseren, degene die een revisie overwegen, goed te informeren WAT er gereviseerd wordt. sommige willen t 'brein' nog wel es overslaan = 500 euro goedkoper....
dan een paar tandwieletjes minder...
e.d.
en daar ga je.. al gauw voor de prijs ipv de kwaliteit.
anyway,
iemand die info wil.
mail maar.
grt
jw
de ene revisie is de andere niet
- bart simpson
- Geartronic member
- Contacteer:
En dat doe je nu niet?
Een nieuwe bak is absolute zekerheid qua kwaliteit, een gereviseerde staat of valt me de kwaliteit van de reviseerder, garantiedingetjes bij een nederlands bedrijf claimen terwijl je in spanje woont (of snap ik iets verkeerd?) zal een lastig en geen goedkoop verhaal blijken....
Een nieuwe bak is absolute zekerheid qua kwaliteit, een gereviseerde staat of valt me de kwaliteit van de reviseerder, garantiedingetjes bij een nederlands bedrijf claimen terwijl je in spanje woont (of snap ik iets verkeerd?) zal een lastig en geen goedkoop verhaal blijken....
Volvo for life
-
- 7th Gear member
Er is je al een mooi aanbod gedaan weet ik?
- Varioclean
- 2nd Gear member
- Contacteer:
ja (goedkoper als nieuwe bak natuurlijk)jweigeman schreef:is WEER een 1200 euro er boven op...
zou ik mijn oude transmissie, nog ergens kunnen aanbieden bij een revisie bedrijf...
ter reparatie / ruilbak ?