een mooi topic om mee te starten leek me zo

Jaaaaaaren lang (ahum, net 33 jaar oud) heb ik Renault gereden, en vooral veel kilometers met ca. 80.000 km per jaar.
Van jongs af aan was het Renault voor en Renault na in de familie. Logisch, want m'n oom heeft er z'n hele beroepsmatige leven gewerkt en dus was het netwerk een groot voordeel voor ons als Renault bezitter.
Toen ik zelf auto's mocht gaan kiezen werden het uiteraard Renaults, zelfs toen het niet meer hoefde :twisted: .
Maar nu is het dan echt zo ver; ik ben van m'n geloof gestapt. En waarom? 163pk/400Nm met 20% bijtelling, dan kun je ineens een dikke auto rijden met relatief weinig pijn.
Volgende week donderdag mag ik m'n MY2013 S60 D4 R-Design ophalen. Doordat het een voorraadauto van Volvo betrof kan ik binnen een maand rijden, en dus nog profiteren van de 20% bijtelling. Keerzijde van de medaille; de auto was al geproduceerd, dus de keuze is beperkt.
Gelukkig hadden ze nog een Saville Grey exemplaar staan met Leder/T-Tec Offblack/Ceramic Light, voorzien van Business Pack Pro (logisch, is gratis optie) en Winter Line.
De bekleding is er net zo hard weer uitgetrokken, want daarvoor is Amaretto leer in de plaats gekomen:

Verder wordt de auto aangekleed met:
- Automatisch dimmende binnenspiegel
- Park Assist aan de voorzijde
- Waxoyl behandeling
- Sunblinds
- en een afneembare trekhaak
De auto staat al bij de dealer, maar die heeft logischerwijs geen haast om de auto gereed te maken, aangezien ik toch tot volgende week donderdag moet wachten.
Onderstaand alvast wat foto's van het "halffabrikaat".