resetten onderhoudsbeurt

Plaats reactie
MikeNeeskens
1st Gear member

Hey iedereen,

Ik heb pas een klein onderhoud van mijn XC90 laten doen, maar ze zijn vergeten de melding op mijn boordcomputer te resetten, dus ik krijg nu nog steeds elke keer de melding dat ik een beurt moet laten doen. Hoe kan ik dit resetten?
En weet ook iemand of ik de boordcomputer zelf van het frans in het nederlands kan omzetten? Of moet ik daarvoor naar de Volvo dealer?

grts
VolvoTech
7th Gear member
Contacteer:

Resetten -> dealer aub... (en het liefst de dealer die het onderhoud heeft gedaan...)
Taal-> Dealer... (is taalpakket laden in de auto)
Creating Solutions for Volvo's!
www.volvotech.eu
www.facebook.com/volvotech

Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
Prive zaken mogen natuurlijk per PM.
Ramon&Ramon
7th Gear member

VolvoTech schreef:Resetten -> dealer aub... (en het liefst de dealer die het onderhoud heeft gedaan...)
Taal-> Dealer... (is taalpakket laden in de auto)
taalpakket is nu 125 euro..
Gast

dat heb ik er lang niet voor betaald, ik meende ook iets van een paar tientjes.
Ramon&Ramon
7th Gear member

dbosker schreef:dat heb ik er lang niet voor betaald, ik meende ook iets van een paar tientjes.

Kost om precies te zijn 125 euro,SW nummer is 9483159

Is goedkoper geworden inderdaad.

Dus een paar tientjes kun je wel vergeten,want dat kan nooit.
Gast

dan was ik abuis (mijn geheugen liet me even in de steek). Maar aan de andere kant wist ik ook wel zeker dat ik geen 300 euro betaald had.
Alexanderdegrote
1st Gear member

Heb dit laatst zelf gedaan met hulp van dit XC70 draadje. Werkte voor mij ook prima bij de XC90.

Ben beetje bij beetje de XC90 aan het ontdekken. Echt leuk, zo'n auto met zoveel mogelijkheden. Geeft veel voldoening om zelf reparaties e.d. te doen.
Plaats reactie

Terug naar “XC90 Classic t/m MY 2014”