Onderzoek onder Volvo-eigenaars

Stel hier alle niet-technische Volvo-zaken aan de orde. Technische vragen stel je in de rubriek van het betreffende model.
Plaats reactie
WelmoedVerhagen
Starter

Beste Volvorijders,

voor een onderzoek onder auto-eigenaren ben ik op zoek naar mensen die in de afgelopen 5 jaar een nieuwe auto hebben gekocht.

Op dit forum gaat het om mensen die nieuwe Volvo V70, XC70, S80 of XC90 hebben gekocht (dus eerste eigenaar zijn). Zakelijke rijders mogen ook meedoen, mits zij vrije keus hadden voor merk en model.

In ruil voor deelname aan het onderzoek breng ik een goede fles wijn mee.

Het onderzoek vindt op een locatie van uw keus plaats. Ik kom naar u toe, geef kort uitleg, waarna u op een iPad een vragenlijst invult. Dit duurt ongeveer 45 minuten.

Wilt u meedoen? Of kent u anderen die mee zouden willen doen?

Stuur mij dan een bericht op info@welmoedverhagen.nl

Alvast heel hartelijk dank!

Welmoed Verhagen
Onderzoeker ProInfo

Mods break

de forumleiding heeft toestemming voor het plaatsen van dit bericht gegeven.
Black-or-White
2nd Gear member

Hallo Welmoed,

Mag ik je vragen wat is het doel van je onderzoek?
(voorheen VictorS60)
'98-'03 S40 1.8i MY99 exclusive, 15"arcturus, zwart metallic
'03-'12 S60 2.4 170pk MY04, dynamic, RTI, 16"Mimas, black sapphire
'12-'14 XC60 D5 AWD Geartronic MY13, Summum, 20"Avior, black sapphire, Inscription softleder Toscane Tan
'14-'22 XC60 D5 AWD Geartronic MY14 Polestar, Summum, 20"Avior, black sapphire, Inscription softleder Toscane Tan
'22-heden XC60 T8 Inscription MY22, 20", Crystal White
WelmoedVerhagen
Starter

Hallo Victor,

dank voor je reactie.

Ik voer dit onderzoek uit voor een onderzoeksbureau en zijn doen dat weer voor hun opdrachtgever. Het exacte doel weet ik niet, maar wel het soort vragen dat gesteld wordt: bijvoorbeeld: wat vind je van de prijs-/kwaliteit-verhouding?

Er worden ook niet alleen Volvo-rijders bevraagd, maar ook BMW-rijders, Audi-rijders, Porsche-rijders etc.

Grote kans dus dat ze willen onderzoeken waarom je voor een Volvo hebt gekozen en niet voor een ander merk/type :-)

Hartelijke groet,

Welmoed
Plaats reactie

Terug naar “Volvo algemeen (niet technisch)”