Schade aan je Volvo door gladheid

Stel hier alle niet-technische Volvo-zaken aan de orde. Technische vragen stel je in de rubriek van het betreffende model.
Plaats reactie
V70 momentum
2nd Gear member

Volgens mij is er nog geen topic over gladheid en de gevolgen voor je Volvo.
Nu vraag ik geen verschrikkelijke foto's (past niet binnen het beleid van dit Forum, en ik sta daar achter) maar misschien zijn er mensen die hun lot over hun schade willen delen n.a.v. gladheid.
Gisteren overkwam mij het. Ik stond gisterenochtend voor de verkeerslichtien in Hengelo te wachten om de A1 op te draaien. Toen ik kwam aanrijden op de voegstrook zag ik al dat het spekglad was. Op het moment dat ik normaal tot stilstand kwam en even om me heen keek om te kijken hoe andere weg-gebruikers het er van af brachten gleed er en Fordje Ka achter in mijn auto. Gelukkig lijkt de schade minimaal. Kwestie van de achterbumper spuiten en het afdekplaatje van de trekhaak vervangen. Morgen wordt nog even gekeken of de trekhaakconstructie geen opdonder heeft gehad.
Zo'n zetje in de rug blijft altijd even schrikken.

Wie volgt?
Volvo V70 D5 Momentum
Mart van der Steeg
7th Gear member
Contacteer:

:P Liever niet....
Mercedes GLA 2020 AMG& Night-pakket, Pano-dak, Multibeam LED-koplampen, Dodehoekassist, 360° Camera met parkeerassist, Apple Carplay & Android Auto, Sfeerverlichting, 19" AMG-velgen & Reality navigatie
Volvo S60 2.4D 2009, 185 pk, PolestarTuning, Drivers ed., HU 650 200W, Orestes velgen, RTI, Xenon adapt,
Electric silver, sunblinds/rolgordijn, veerpootbrug
Volvo C70 2.4T 200 pk Prestige cabrio 2004 moondust metallic

VOLVO S60 D5 2006 HU850 lunar gold
lint
Geartronic member

Gelukkig nog niet en dat hoop ik zo te houden!
XC40 Pure electric Twin Engine Ultimate 2023
BMW Z4 G29 sDrive20i 2024
MGB GT 1976
Plaats reactie

Terug naar “Volvo algemeen (niet technisch)”