Een vraagje.
Het is winterweer en tijd om even naast de auto te staan terwijl de motor loopt. Sneeuw en ijs moeten immers van de voorruit. Wat mij opviel, is dat de motor klinkt als een diesel. Ik kan me voorstellen dat het de koude is die dit veroorzaakt, maar de Fiat van mijn echtgenote loopt stiller. Is dit een mankement van mijn Volvo V60 T4, of hoort het gewoon zo te klinken?
motor klinkt als een diesel
-
- 4th Gear member
Direct ingespoten benzinemotoren klinken bij koude start over het algemeen inderdaad als een diesel. Volgens mij niets om je ongerust over te maken. Ervaar het met mijn T3 ook.
Hij:
2013 Volvo V40 D2 R-design MY2014/Ice White/Business Pack Pro/Premium Sound/Plus Line/Scandinavian Line/Verwarmbare voorruit/Stoelverwarming/Zwarte spiegelkappen/Afneembare trekhaak/Zomer: 18'' Ixion II/Winter: 17'' Ixion
1996 BMW Z3 Roadster 1.8i/Schwarz II
Zij:
2010 Mini One Anniversary Mark II/Dark Silver metallic/Business Line/Panorama dak/17"; velgenr
2013 Volvo V40 D2 R-design MY2014/Ice White/Business Pack Pro/Premium Sound/Plus Line/Scandinavian Line/Verwarmbare voorruit/Stoelverwarming/Zwarte spiegelkappen/Afneembare trekhaak/Zomer: 18'' Ixion II/Winter: 17'' Ixion
1996 BMW Z3 Roadster 1.8i/Schwarz II
Zij:
2010 Mini One Anniversary Mark II/Dark Silver metallic/Business Line/Panorama dak/17"; velgenr