V70/2.4D/2003 schreef:.... (heb het feitenboekje niet thuis)
In het kader van 'Die pet pas ons allemaal" heb ik jouw feitenboekje even opgehaald.
Volgens mij kom jij hier al een heel eind mee....
Gebruikseisen voertuigen
Als bestuurder van een (motor)voertuig of samenstel van (motor)voertuigen rijden (terwijl):
0 – Algemeen
m P 030
hij wordt gehinderd door passagiers, lading of op andere wijze -
€ 220
m P 041 a
de bestuurder niet voldoende zicht door de voorruit en/of de voorste zijruiten naar voren en opzij heeft -
€ 220
m P 041 b
de bestuurder met behulp van de voor dat voertuig of samenstel van voertuigen voorgeschreven spiegels of cameramonitorsysteem niet voldoende zicht heeft op het naast en/of achter hem gelegen weggedeelte -
€ 120
m P 041 c
de bestuurder niet voldoende zicht door de voorruit en de voorste zijruiten naar voren en opzij heeft en met behulp van de voor dat voertuig of samenstel van voertuigen voorgeschreven spiegels of camera-monitorsysteem niet voldoende zicht heeft op het naast en achter hem gelegen weggedeelte -
€ 340
Hoe dit boekje gehanteerd moet worden weet ik niet (of/of - en/en) maar ik heb de foto ook eens goed bekeken en ik zou in dit geval gaan voor en/en, hetgeen dus een totaalbedrag van
€ 900 oplevert.
Duidelijker kan ik het niet maken, goedkoper gelukkig ook niet ......
Rob
MINI John Cooper Works ; Land Rover Defender Td5 110 HT ; Jaguar XK Coupé 4.2 V8 (staat volledig gepreserveerd in opslag) ; Iseki Landhope 165 trekkertje ; Motor: Harley Davidson Heritage Softail ; Toy for boys: Yamaha XT1200ZE.