Ik heb een probleempje met de 460.
Hij lekt olie (volgens mij is het olie) langs de koppakking op het hoekje. Daar is ook een of andere kit of gumgum op gekloddert om het tegen te houden. Maar net even met de klep open en de motor aan naar gekeken, en langzaamaan zie je een bubbel (achter de kit) ontstaan die langzaam wegsijpelt langs het blok...
Ik ging op zoektocht omdat ik overal waar ik parkeer een paar druppels smurrie op straat achterlaat.
Koelvloeistof en oliedop zien er netjes en schoon uit, olie ziet er ook schoon uit!

hierin een plaatje, het stukje wat eigenlijk niet te zien is door het felle licht, daar lekt ie, dat is echt bovenop het uitstekende hoekje "karton"van de koppakking.
Wat te doen met dit? gewoon accepteren en die olie lekkage laten voor wat het is, kop eraf en nieuwe pakking ertussen, dicht kloddderen met een of ander lijm of kit (het lijkt erop alsof dit er al een tijdje zit).
Verder valt het me wel op dat de hele auto super netjes is, ik heb er net eindelijk even goed onder gelegen, maar alles is perfect in orde (nieuwe uitlaat zag ik, nieuwe schokdempers. remmerij en zo ziet er goed uit!!! alle kapjes enzo zitten op hun plek, de welbekende roestplek achterin de kofferbak is schoon en keihard)
Al met al ben ik dus erg blij, maar dit lekkage probleem is wel vrij vervelend!!!