Heb hem vandaag erop gezet, moest het middelste gaatje wel zelf een plek geven want die was niet al aangegeven in mijn 440 maar het resultaat mag er zijn.
Vind deze spoiler er stiekem zelfs beter uitzien dan die van de phase II.

Of voor 5 euro eentje met reclame voor het forum.roever schreef:Als je er iets vanaf wil halen kun je beginnen bij die kentekenplaathouder van de garage, daar koop je voor 1 euro een nette letterloze voor. Ziet er een stuk netter uit.
ik snap niet waar je het over hebt, de achterspoiler is altijd hetzelfde gebleven, ongeacht bouwjaar, er is dus geen specifieke fase 1 of 2 spoiler.Daan schreef:Kon gister ergens gratis een spoiler ophalen voor een 440, het was wel een phase I maar dat mogt de pret niet drukken.
Heb hem vandaag erop gezet, moest het middelste gaatje wel zelf een plek geven want die was niet al aangegeven in mijn 440 maar het resultaat mag er zijn.
440GL schreef:ik snap niet waar je het over hebt, de achterspoiler is altijd hetzelfde gebleven, ongeacht bouwjaar, er is dus geen specifieke fase 1 of 2 spoiler.Daan schreef:Kon gister ergens gratis een spoiler ophalen voor een 440, het was wel een phase I maar dat mogt de pret niet drukken.
wel is er ook nog een kleinere spoiler en heeft een 460 een andere spoiler. misschien ben je daarmee in de war.
440GL, je hebt volledig ongelijk.Kootje schreef: Phase II spoiler hebben als ik het goed is toch een zwarte onderzijde?
poetsen met commandant en weg kleurverschilDaan schreef:ja alleen linksonder zitten van de lelijke blauwe stickers waar volvo op staat. maar als ik die weghaal is er natuurlijk wel verkleuring te zien.
mja
Dat wist ik niet.V480-S60 schreef:[
440GL, je hebt volledig ongelijk.
Er is wel degelijk verschil tussen een "phase I" en een "phaseII" spoiler!
De "phase I" is bijna helemaal massief en loeizwaar.
De "phase II" is hol en dus lichter en in de meeste gevallen inderdaad zwart aan de onderzijde. (dus Kootje heeft gedeeltelijk gelijk).
Daarnaast heb je idd voor de 440 nog enkele soorten kleine spoilertjes. (ook 2 soorten)
En daarin heb je wel gelijk.440GL schreef:Dat wist ik niet.V480-S60 schreef:[
Er is wel degelijk verschil tussen een "phase I" en een "phaseII" spoiler!
De "phase I" is bijna helemaal massief en loeizwaar.
De "phase II" is hol en dus lichter en in de meeste gevallen inderdaad zwart aan de onderzijde. (dus Kootje heeft gedeeltelijk gelijk).
Daarnaast heb je idd voor de 440 nog enkele soorten kleine spoilertjes. (ook 2 soorten)
maar op het oog zijn ze identiek.