Sinds een tijdje heb ik het volgende probleem aan mijn V70 uit 2001:
- Binnenverlichting werkt niet meer, alleen onder de het dashboard bij je voeten. Zowel bij het openen van deuren als bij het indrukken van de knoppen in de hemel.
- Deuren gaan niet meer open met de afstandsbediening, beide geprobeerd en batterijen van vervangen.
Zekeringen zijn nog goed, de garage geeft aan de een Volvo dealer de auto moet 'uitlezen'.
Vorig jaar heb ik het bekende lekprobleem met het alarm gehad, die is toen gedemonteerd. Daarna heeft de verlichting en AB het nog een jaar gedaan, dus een verband tussen die twee zaken lijkt me wat vergezocht.
Iemand ervaring met deze problemen?
Binnenverlichting valt uit en afstandsbediening werkt niet
- VolvoTech
- 7th Gear member
- Contacteer:
Ervaring niet, maar beide worden aangestuurd door de UEM...
(Upper Electronica Module) en die zit bij je binnenspiegel...
Uitlezen in dit geval wel even HEEL erg handig!
(Upper Electronica Module) en die zit bij je binnenspiegel...
Uitlezen in dit geval wel even HEEL erg handig!
Creating Solutions for Volvo's!
www.volvotech.eu
www.facebook.com/volvotech
Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
Prive zaken mogen natuurlijk per PM.
www.volvotech.eu
www.facebook.com/volvotech
Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
Prive zaken mogen natuurlijk per PM.
-
- 2nd Gear member
Batterij loskoppelen - en + (eerst de - dan +) de twee polen tegen mekaar zetten (met tang of ander)gedurende 15- 20 min. de boel is dan gereset! terug de + pool en dan de - pool aansluiten en normaal is alles OK!
Indien niet,laten uitlezen!
Indien niet,laten uitlezen!
V70 T5 2001 sportonderstel,BSR PPC tuning,321pk/460Nm,3";DP+race cat,open K&N filter BSR,boostcontroller,+3°nokkenas.
- Obbetuning
- 2nd Gear member
- Contacteer:
Probleem met de UEM heb ik vaker gezien, in diverse vormen, van lekstroom inde UEM tot niet meer dimmen tot volledig uitvallen.
De afstands bediening communiceert met de UEM en zorgt voor het aangaan van de binnen verlichting ed.
Even uitlezen en als daar het probleem zit mischien een andere (evt sloop) er in.
mvgr Obbe
De afstands bediening communiceert met de UEM en zorgt voor het aangaan van de binnen verlichting ed.
Even uitlezen en als daar het probleem zit mischien een andere (evt sloop) er in.
mvgr Obbe