Dit i.v.m. het vervoeren van een aantal lange dozen (van een zweeds meubel merk

Bij mij zonder dakrail.V70/2.4D/2003 schreef:het meeste spul van het zweedse meubelmerk is dusdanig verpakt dat het in een V70 te vervoeren is. Past dat niet geef ik, persoonlijk, de voorkeur aan de aanhanger ipv op het dak. Gelet op het gewicht en formaat van dergelijke pakken moet ik er niet aan denken wat de gevolgen kunnen zijn van een windvlaag die werd veroorzaakt door die tegemoed komende vrachtwagen. Dakrail en lading pleite en een bak ellende voor diegene die achter je rijdt.
Wat dacht je van bijrijders stoel plat en pakket diagonaal in de auto.jee-bee schreef:Dit pakket is 2m43 lang en er moet nog een bijrijder mee. Gaat in de auto niet passen dus.
Ik denk als je binnen de gestelde normen blijft en je het goed vast zet het geen probleem moet zijn.
Links achterin mag ookSilver_R schreef:Wat dacht je van bijrijders stoel plat en pakket diagonaal in de auto.jee-bee schreef:Dit pakket is 2m43 lang en er moet nog een bijrijder mee. Gaat in de auto niet passen dus.
Ik denk als je binnen de gestelde normen blijft en je het goed vast zet het geen probleem moet zijn.
Bijrijder rechts achterin?