Tijdje weggeweest en nu toch weer terug bij de V70. Ooit begonnen met een bruine V70n daarna een D5, T5 en nu weer een T5.
Dagelijks rij ik in mijn meest favoriete Toyota Landcruiser en dan de HDJ80 maar we hebben er altijd een auto bij gehad en nu dus weer terug naar de betrouwbare T5.
De T5 is uit 2001 en heeft 190k op de teller staan. Goed onderhouden en recent fuseekogels en distributie vernieuwd, versnellingsbak uit elkaar geweest en net versie olie en filters erin...nieuwe APK erop en rijden.
Het is wel een basis versie... zwart half lederen interieur en een HU603 zonder navi maar wel weer met stoelverwarming.
Ik ga de komende tijd op zoek naar een mooi zwarte lederen interieur met deurpaneeltjes voor een leuk prijsje.
Vraag
Wanneer deze stoelen elektrisch zijn valt dit dan aan te sluiten? Verwarming is aanwezig en dus neem ik aan ook de elektra voor het elektrische gedeelte. Het zal wel niet aan te sluiten zijn op de memory functie maar dat vind ik niet zo erg.
Daarnaast wil ik de HU603 vervangen voor de HU803 met performance speakers. Het liefst ook met een subwoofertje erbij van volvo maar die zijn lastig te vinden. Maarrrr nu zie ik de Blue power en dat lijkt mij ook wel een leuk apparaatje.
Vraag
Mag ik aannemen dat het geluid icm de high performance speakers beter zal zijn dan met een HU803? Gaat de subwoofer als ik die ooit een keertje vind ook werken met dit apparaat? Heb ik goed begrepen dat het centre kanaal ook gewoon werkt?
OF
zeggen jullie blijf heeeeel ver van die Blue Power vandaan want het is een onding die continu in een storing schiet en weet ik wat allemaal.
Dan zoek ik nog de stuurwielbediening en vraag mij af of ook dat gaat werken met ahteraf inbouw of wordt dat allemaal heel kostbaar vanwege het herprogrameren etc?
Excuus voor al de vragen maar het is leuk hier weer te zijn..... moet eigenlijk even een stickertje achterop de T5
Drie matige foto's maar dan heb je een idee...