Eén jaar en 4 maanden heeft GND met de V50 2.0.d zo'n 45.000KM gereden.
Met vreugde, want meer dan 20 keer naar de garage, buiten het reguliere onderhoud, en 76 dagen in vervangend vervoer was ik het zat.
Deze week begon de airco weer eens hete lucht te blazen. (En het was net 25 Graden buiten.) Wat je ook deed, behalve de auto uitzetten, niets hielp.
O.A. vervangen aan deze maandagochtend auto:
ABS sensor, ruitenwissersproeier tank, 3 portierrubbers, daklijst onder de dakdrager, terugslagklep bij de achterruitensproeier, motorelectronica, brandstofpomp, contactdoos bij de trekhaak, 2 portierhandgrepen, afdekkap bij bagageruimte, stappenmotor airco, 2 kachelmotoren, kabelboom, veiligheidsgordel, afdekkap bij zijruit, most kabel TMC, handremschakelaar, contactslot.
En dit zijn de onderdelen waar ik het van weet.....
Met spijt, want ik kan nu geen Volvo meer rijden.
Een nieuwe Volvo valt nu buiten de lease mogelijkheden.
Als de V50 het deed, was het een prima auto.
De V50 wordt nu als 'boodschappenauto' gebruikt op ons hoofdkantoor.
(Dat is voor de binnendienst medewerkers die incidenteel naar een klant moeten. Die zullen wel mopperen, want de startproblemen zitten er nog steeds in.....)
Ik was al niet zo vaak op het forum (Ik zit wel eens in het buitenland en dan heb je geen tijd om fora te bezoeken.), maar dat zal nu nog minder worden.
We hebben thuis nog wel een privé Volvo 440 van 1995.
Ik wil een ieder hartelijk danken voor al het plezier, tips, en medeleven op dit forum.
En voor aspirant V50 kopers, deze V50 was een uitzondering. Bij de huidige V50's zijn de kinderziektes er uit.

Cheers,
GND