Ik zal me even voorstellen aangezien ik nieuw ben hier. Ik ben Marvin uit Zoetermeer, en 22 jaar oud. ik ben Sinds het weekend trotse eigenaar van een Volvo s40 1.8 Luxury uit 1999. Hiervoor reed ik een peugeot 306 uit 1994, man wat een wereld van verschil! heeerlijk!

Maar nu mijn probleem. Na een aantal dingen te hebben vervangen, (orginele volvo radio/navigatie vervangen door jvc radio/cd speler met usb ingang -boxen achterin vervangen -ouderwetse nokia-car kit verwijderd, heb ik op de sloop een nieuw zonneklepje met verlichting gescoord, omdat van de huidige zonneklep het mechaniek lam was. Ik begon dus heel enthousiast met het verwijderen van de oude zonneklep, schroefjes los ed, stroomkabeltje doorgeknipt, om vervolgens de draden te strippen. En je voelt het al aankomen, pats, knisper, rookwolkje. ik was zo stom geweest om te vergeten even de accu los te koppelen.....
Na het zekeringkastje en en boekje erop nageslagen te hebben, heb ik de desbetreffende zekering gevonden, en deze was inderdaad gesprongen... Dus hoppa nieuwe zekering erin gestopt en dacht dat het dan zou zijn opgelost. Maar niet dus... mijn radio, binnenverlichting, handschoenenkastje verlichting, automatisch uitschuifbare antenne, en centrale deurvergrendeling werken nogsteeds niet. na het vervangen en testen, heb ik nog een keer gekeken of hij niet wederom is doorgebrand, maar dit is niet het geval. Ik weet zeker dat het de goede zekering is en er zijn geen andere zekeringen doorgebrand!
Ik weet echt niet meer wat ik moet doen. Een vriend van me dat ik mischien moet gaan doormeten, maar ik weet niet hoe, wat en waar en wat goede of niet goede waardes zijn. Ik ben een Leek op electriciteitsgebied

wie o wie weet een oplossing!
groetjes marvin