Nu heb ik het volgende probleem. Mijn achterband (l.a.) cupt. Koop een nieuwe Michelinn band (a 180e per stuk) en na een paar 1000 km heb ik een gigantisch irritant zoemend geluid in de auto. De auto heeft een 2- en 4-punt uitlijning gehad. Tevens zijn de spoor- / reactiestangen vervangen achter (orgineel Volvo). Maar toch, blijft het probleem bestaan.
De Nivomat functie werkt. Echter, de linkerzijde staat iets lager. Gezien een Nivomat schokdemper een lieve 409 excl. kost en de auto eht simpelweg niet meer waard is, bedacht ik me voor normale dempers te gaan.
Nu begint het probleem. Ik heb de dealer mijn gegevens gegeven betreffende de auto. Hieruit kunnen ze opmaken dat er Nivomat onder zit. Echter, ze weten niet welke schokdemper (normale) en veren eronder moeten.
Heeft een van jullie een idee?
Edit;
Wie ow wie heeft er hier een 115PK S40 diesel, modeljaar 2003, Type 644 (staat onder de motorkap tegen het schutbord), sport (dus met spoilers etc.) ZONDER nivomat
Fotos ter verduidelijking; schokdemper probleem lijkt wel aan de slijtage te zien

Dit is echt niet ok ofzo