Kussens stoelen vervangen

Alles over de 440 / 460
Plaats reactie
roever
4th Gear member

Het valt mij op dat de zitting van mijn 440 uit 1993 na 145000 km lang niet meer zo lekker zit als mijn stoel aan de bijrijders kant. Ik zat van de week langs een vriend van mij in mijn eigen auto, en het verschil is echt best groot.

Ik zat me daarom af te vragen of het niet mogelijk is om het kussen aan de bijrijderskant om te wisselen met het kussen aan de bestuurderskant? Weet iemand hoe en of je de stoffen bekleding makkelijk los kunt halen, en of je de kussens er zo uit kunt plukken?

Ik zag dat de bekleding aan de voorzijde van de stoel alleen met een paar haakjes vast zat, is dit de enige bevestiging?
Volvo V50 DRIVe S/S Pro Edition R-Design 2012, Winterline, Black Sapphire Metallic, trekhaak, sunblinds.
Caerbannog
5th Gear member
Contacteer:

Ik heb het bij mijn 480 gedaan; makkelijk is het niet echt, maar wel te doen. Kijk eens op KLIK
Als je een zwarte Volvo 480 voorbij ziet komen; nu net gewassen...
Dan kan dat.
roever
4th Gear member

Bedankt voor de snelle reactie, ziet er idd niet al te makkelijk uit. Hoe lang was jij bezig met het hele verhaal?
Volvo V50 DRIVe S/S Pro Edition R-Design 2012, Winterline, Black Sapphire Metallic, trekhaak, sunblinds.
Caerbannog
5th Gear member
Contacteer:

1 complete avond voor 1 stoel ongeveer. Ik had het wel al eens eerder gedaan, maar de vorige keer ging het bijna net zo snel.
Meeste werk zit hem in het verwijderen van de stoel uit de auto.

Suk6 ;)
Als je een zwarte Volvo 480 voorbij ziet komen; nu net gewassen...
Dan kan dat.
Plaats reactie

Terug naar “De Volvo 440 - 460 series algemeen”