Daar wil ik wat aan gaan doen door oa de auto 3cm Intrax te verlagen, 18" velgen, grijze dakrails en een achterspoiler te monteren. Misschien nog wel wat zaken, maar hier wil ik mee beginnen. De auto rijdt namelijk lekker, trekt goed en stuurt heerlijk.
Maar goed, mijn vriendin en ik hadden wat discusses over welke velgen we zouden willen monteren. Na wat zoeken op google vonden we velgen welke we allebei erg mooi vinden (eigenlijk is de hele auto erg mooi). Namelijk:

Nu weten we niet welk merk dit is en daarom (mede) dit topic. Wie van hier heeft enig idee wat voor merk en type deze velgen zijn?
Verder heb ik al wat gelezen over de V50 icm 18" velgen en eventuele verlaging. Wat ik echter nog niet helemaal duidelijk heb is welke ET waarde ik zou moeten hebben voor 215/45/18/7.5J en voor 225/40/18/8J? Iemand die mij kan adviseren?
Laatste vraag is waar ik eventueel grijze dakrails en een achterklepspoiler kan vinden? Ik vind niemand op marktplaats behalve een garage die 250e voor de rails wil hebben (heb gelezen dat dit 2e-hands rond de 100/150e moet zitten. Iemand een adresje of iets dergelijks?
Alvast hartstikke bedankt voor de eventuele bijdrage aan dit topic!