Zoals al bekend is bij jullie heb ik mijn T4 niet zo lang aangezien ik absolute fanaat ben van Volvo heb ik jullie tips adviezen nodig kom namelijk volgende probleem tegen.
Heb gisteren even op snelweg T4 op zijn staart getrapt en 1ste en 2de versnelling gaat die als raket na 3 de voelt het net of die inhoudend doortrekt vanaf 4 de versnelling lijkt vooruit komen probleem te worden haal je amper 5000 toeren en op 5de versnelling had die echt van 165 tot 200 heel tijd nodig na 200 lijkt die niet verder te willen dacht dat top 235km/u lag. Kortom ongeveer na 150km/u heeft die trekkracht problemen komt sloom op top van 200 aan. Turbo maakt geen rare geluiden zie ook geen lekkages om of rond turbo en blok hopelijk komt dit probleem jullie bekend voor en wacht spoedig op jullie advies of tips enz...
Heb verder de videos gemaakt zie links
... e=youtu.be
... e=youtu.be
Verder heb ik de slangen gecontroleerd op scheurtjes niet echt wat ontdekt, zou het mischien aan Tcv liggen als ik mijn oor aan de tcv hou hoor ik geluiden tijdens stationeer gas geven, of is het actuator zie video en heb nog geen turbodrukmeter geinstalleerd de houder van meter komt pas 21 maart binnen.
Graag jullie tips adviezen etc.,,,