USB stick in de V40

Geleverd vanaf bouwjaar 2012, in de basisversie V40, de stoere V40 CrossCountry en de sportieve V40 R-design
Plaats reactie
Rutgerv40
2nd Gear member

Ik heb een vraag mbt de bestandsvolgorde op de USB stick in de V40.
Ik krijg in de auto de map volgorde chronologisch van wanneer ik het op de stick heb gezet. Ik heb het op mijn pc al geprobeerd te sorteren op alfabetische volgorde, maar wanneer ik hem in de auto weer open staat het alsnog chronologisch. Ik erger me hier dood aan, alfabetisch zou namelijk vet veel schelen (is een stick van 128 gb met ruim 100 gig aan muziek, even bladeren duurt dus uren, in mn vorige auto klikte ik op de M en kon ik kiezen uit alle artiesten die met een M beginnen). Wie o wie weet hoe ik dit kan verhelpen?

Alvast superbedankt, hoop echt op een snelle kleine hint die dit doet verhelpen zodat ik achteraf om mijn onkunde kan lachen :twisted:
ronnyking760
1st Gear member

Volvo V60 D3 2013
Opel Astra GTC 2008
Opel Frontera 2200TD 2004
Opel Vectra 1700TD 1996
Opel Kadett 1600D 1988
Opel Rekord 2300D 1980
Datsun 100A 1973
Rutgerv40
2nd Gear member

ronnyking760 schreef:progje om mp3 te rangschikken

http://www.murraymoffatt.com/software-problem-0010.html
Hoi ronnyking760, dank voor je snelle reactie. Doet dit programma dat dan ook met de mapjes 'boven' de mp3 bestanden?
JosP
3rd Gear member

Ik heb het progje Drivesort hiervoor gebruikt. http://www.softpedia.com/get/System/Fil ... Sort.shtml
Deze doet het op alle MP3 mapjes.
MY2015 V40 D4 Business - Power Blue, Summum uitvoering + Luxury Line + Scandinavian Line + 17" Freja
Diamond Cut/Dark Grey matt.
Rutgerv40
2nd Gear member

JosP schreef:Ik heb het progje Drivesort hiervoor gebruikt. http://www.softpedia.com/get/System/Fil ... Sort.shtml
Deze doet het op alle MP3 mapjes.
Top, mijn dank is groot!
Cavallino
4th Gear member

@Rutgerv40: Ervaar jij problemen met de shuffle functie icm de USB stick, en dan met name snel doorklikken naar een volgend nummer?
Volvo V40 T4 Summum Polestar
Volvo C30 1.8 Sport
Alfa Romeo 147 1.6TS Veloce
automaiti
2nd Gear member

Mp3 tagger is ook een handig programma. Ondanks dat ik alle nummers van een cd in volgorde van origineel heb gezet via dit programma laat het USB menu in de auto toch een willekeurige afspeelvolgorde zien je kan dit niet veranderen. Onderbreek je de muziek door bijv. de auto uit te zetten en start je daarna weer, dan laat het USB menu zien dat hij de bestanden aan het verwerken is en dan staan opeens de afspeelvolgorde wel goed. Dus 1,2,3, etc. Dit vind ik vooral belangrijk bij live concerten. Wel is het premium sounds systeem waanzinnig voor wat het geluid betreft. Mooie droge bassen, goed gevuld midden en een sprankelend hoog. Volume kan het goed bijbenen. Echt een aanrader.
1-3-13: Volvo V40 D2 R-Design, Passion Red, Introline, Winterline, BLIS, Premium Sound, Automatich dimbare binnenspiegel, in hoogte verstelbare passagierstoel met lendensteun, zonder model- en typeaanduiding
Rutgerv40
2nd Gear member

Cavallino schreef:@Rutgerv40: Ervaar jij problemen met de shuffle functie icm de USB stick, en dan met name snel doorklikken naar een volgend nummer?
Nee, shuffle werkt prima, ook van map tot map, ik heb shuffle vrijwel altijd aan, niks traag oid.

Nog even ter info, deze site werkte voor mij (het sorteren) het beste: Link.
Het programma is via deze weg direct te downloaden: Download.
Quinternet
1st Gear member

Rutgerv40 schreef:
Cavallino schreef:@Rutgerv40: Ervaar jij problemen met de shuffle functie icm de USB stick, en dan met name snel doorklikken naar een volgend nummer?
Nee, shuffle werkt prima, ook van map tot map, ik heb shuffle vrijwel altijd aan, niks traag oid.

Nog even ter info, deze site werkte voor mij (het sorteren) het beste: Link.
Het programma is via deze weg direct te downloaden: Download.
Yep! Fatsorter werkt als een zonnetje. Drie keer klikken en de Volvo snapt weer wat de volgorde van je muziek zou moeten zijn. Dank voor je supertip!!

Wel vreemd, kende deze bug/manier van inlezen van media nog niet. Ik hoop dat een update dit zal verhelpen.
Plaats reactie

Terug naar “V40”