Hallo allemaal
Na het uitzetten van de auto schudt de motor behoorlijk. Ik weet niet of dat ook bij jullie het geval is. Ik had vroeger volvo t5 s 60 en bij die auto had ik het nooit. Ik heb in deze auto (het gaat om een nieuwe S60 model 2010 2.0T) een keer proef gereden en hem laten aanpassen met polestar thuning naar 240pk
.Mijn vraag is of dit bij jullie ook gebeurt .
Ik heb het schudden niet gemerkt bij de proefrit of niet opgelet
Met vr.gr. Tom
schudden na uitzetten
-
- Starter
Heb een v60 2.0t en ook laten tunen naar 240 pk met Polestar. Geen probleem met schudden na uitzetten. Zou ook niet weten wat dat bij jouw auto is, maar normaal is het niet. Probleem is dat je niet goed hebt opgelet bij de proefrit zonder tuning, zodat het best wel lastig is om de oorzaak te achterhalen. Om te beginnen zou ik vragen de Polestar mapping nog eens te doen.
Groeten,
Nico
Groeten,
Nico
-
- 1st Gear member
Heeft mijn s60 ook wel eens last van, maar dit blijkt heel normaal te zijn. Volgens de dealer is dit een eigenschap van de motor..popovic schreef:Hallo allemaal
Na het uitzetten van de auto schudt de motor behoorlijk. Ik weet niet of dat ook bij jullie het geval is. Ik had vroeger volvo t5 s 60 en bij die auto had ik het nooit. Ik heb in deze auto (het gaat om een nieuwe S60 model 2010 2.0T) een keer proef gereden en hem laten aanpassen met polestar thuning naar 240pk
.Mijn vraag is of dit bij jullie ook gebeurt .
Ik heb het schudden niet gemerkt bij de proefrit of niet opgelet
Met vr.gr. Tom
Ps,, heb ook een t5je..
-
- 1st Gear member
2011, het is bij mij niet altijd, maar soms. Er gaat een trilling door het motorblok als je hem uitzet.popovic schreef:Dirk-Piter
Welke bj. is jouw Volvo.
Ik had noit met oude van 2005 dit problem.
En nog bedankt voor reactie
Tom