Om toch weer on-topic te zijn.
Mocht de gril van de V60 PIH (piano-) zwart zijn, kan je het vervangen met de chromen versie van de standaard V60? Is het extact hetzelfde formaat? Iemand enig idee hoe duur zo'n gril kost?
Ik bestel de auto in het zwart en een beetje chroom in de neus is beter voor het effect.
Kleur grill V60PIH
- Bluemagics
- 4th Gear member
2013 : Volvo V60 PIH - Crystal White
-
- 2nd Gear member
- Bluemagics
- 4th Gear member
Ik begreep dat de gewone V60 chromen lamellen heeft. de PIH heeft piano zwarte lamellen. Klopt dit?
2013 : Volvo V60 PIH - Crystal White
-
- 2nd Gear member
Zou het liefst de R-design grille in de PIH hebben (zonder R-design plaatje natuurlijk). Vind chroom minder mooi, ook bij een donkere lak. Zit zelf aan Bright of Electric silver te denken.
In 2004 of 5 kocht mijn zwager één van de eerste V50's. Weet nog dat we in Brussel op het Salon zijn gaan kijken omdat hij ongezien besteld had. Toendertijd was de filosofie bij Volvo dat de V's de grille met verticale chromen splijlen kregen en de S-en de eggcrate (zo heette dat toch?) grille in roostermotief.
Bij aflevering van zijn V50 meteen bij dealer een S grille op zijn V laten zetten omdat hij ook vond dat het chroom de auto nogal klassiek maakte. Even later werd dat volgens mij zelfs fabrieksoptie (keuze grille) en nog weer later verdween de grille met de verticale spijlen.
In 2004 of 5 kocht mijn zwager één van de eerste V50's. Weet nog dat we in Brussel op het Salon zijn gaan kijken omdat hij ongezien besteld had. Toendertijd was de filosofie bij Volvo dat de V's de grille met verticale chromen splijlen kregen en de S-en de eggcrate (zo heette dat toch?) grille in roostermotief.
Bij aflevering van zijn V50 meteen bij dealer een S grille op zijn V laten zetten omdat hij ook vond dat het chroom de auto nogal klassiek maakte. Even later werd dat volgens mij zelfs fabrieksoptie (keuze grille) en nog weer later verdween de grille met de verticale spijlen.
-
- 2nd Gear member
Bedoel je: Grille met High Gloss Black finish (uit het Summum deel van de PIH prijslijst?)
Als ik bovenstaande foto's vergelijk dan lijkt de rand bij de PIH meer te glimmen (kan door de hoek komen).
Als ik bovenstaande foto's vergelijk dan lijkt de rand bij de PIH meer te glimmen (kan door de hoek komen).
2006: Seat Leon TDI Sport-up (oa. bodykit)
2010: VW Scirocco TSI R-line
2011: Opel Insignia Cosmo plus (oa. 20";)
2013: Volvo V60 D6
2010: VW Scirocco TSI R-line
2011: Opel Insignia Cosmo plus (oa. 20";)
2013: Volvo V60 D6
-
- 3rd Gear member
Het is inderdaad het licht, de PIH op de foto heeft een high gloss black finish, vergroot de foto maar s, dan zie je dat er op de radarunit geen doorgetrokken metalen strip loopt , als bij de normale V60 wel t geval is.
MY14 V60 D6 Plug-in-Hybrid