Bij de garage zeiden ze dat het slijtage was. Er staat 235000 op de teller!?
Ik kan eigenlijk niet geloven dat het slijtage is
Iemand hier die nog andere ideeen heeft?
Bougies zijn gisteren vervangen door de garage. rotor een verdelerkap kan ik met niet herinneren.wanneer zijn je bougies en -kabels vervangen? En de rotor/verdelerkap? Gezien de benzinelucht krijg ik het idee dat er wel brandstof wordt ingespoten maar dat de ontsteking niet werkt.
Dit ga ik zeker doen.Check eerst je ontstekingstraject maar eens.
Halverwege in deze link staat misschien een stukje waar je wat aan hebt:
http://www.volvo850forum.nl/index.php/t ... 89.15.html
Okay, die zou ik toch maar (laten) checken. Inclusief de kabel van de verdeelkap naar de bobine en de kabels van de verdeelkap naar de bougies.Bougies zijn gisteren vervangen door de garage. rotor een verdelerkap kan ik met niet herinneren.
Leg deze opmerking even uit als je wilt?ruuds70 schreef:Heeft het niet meer te maken met een klant die afgeperst moet worden? Mijn lekke koppakking krijg ik niet vervangen voor achthonderd euro!
Bij een oud model met hydraulische stoters hoef je geen kleppen te stellen,zoals bij de modellen vanaf modeljaar 2000.ruuds70 schreef:Een set volvo onderdelen zou al 320 euro kosten, inclusief 12 kopbouten. Daarnaast nog twee pakkingen voor 100 euro, kleinmateriaal en een distributieriem voor 135 euro en de uren nog. Daarmee zou duizend euro al een vriendendienst zijn.