De motor van de koelventilator had vandaag een tik met de hamer nodig om weer aan te slaan. Lijkt dus een koolborstel probleem. Doorrijden of vervangen?
Betekent vervanging dat de koelventilator in het geheel moet worden vervangen of kunnen alleen de koolborstels of alleen de motor ervan worden vervangen?
Wat gaat dit kosten denk je?
V50 2.0D - 2004.
Km. 220.000
Doorrijden of vervangen?
- LightStar
- 4th Gear member
-
- 2nd Gear member
Zo met de zomer in zicht, vervangen!
Alleen koolborstel gaat niet lukken vrees ik. Een gemiddelde garage zal de vraag geeneens begrijpen. Mocht je zelf zo handig zijn zou het een optie kunnen zijn, blijft alleen de vraag waar haal je die koolborstels vandaan.
Zou in eerste instantie Autorima of andere Volvo sloper even bellen.
Bij de meeste grossiers in automaterialen is deze van AVA te leveren, of uiteraard de dealer.
Alleen koolborstel gaat niet lukken vrees ik. Een gemiddelde garage zal de vraag geeneens begrijpen. Mocht je zelf zo handig zijn zou het een optie kunnen zijn, blijft alleen de vraag waar haal je die koolborstels vandaan.
Zou in eerste instantie Autorima of andere Volvo sloper even bellen.
Bij de meeste grossiers in automaterialen is deze van AVA te leveren, of uiteraard de dealer.
Volvo V50 2.0D '04, 200k+
- Fredhead
- Geartronic member
Uiteraard vervangen! Vergeet niet dat de airco het anders ook niet goed doet en straks als het wat warmer is dan loop je veel kans op een warmlopende motor.
Via de dealer was ik een aantal jaren geleden rond de 600 euro kwijt
Via de dealer was ik een aantal jaren geleden rond de 600 euro kwijt
'07 Mitsubishi Pajero GLX Intense 3.2 Di-D
Led verstralers | Led werklampen | Anderson aansluiting | Dubbele accu | BF Goodrich AT2 | EGR mod | Traction control mod | Olie catchtank | Honda sproeiers
'60 Fordson Dexta smalspoor
Zij: '10 Renault Master MK2 T33 DCi 120 campervan
Ex-Volvo's '03 S60 D5, '04 V50 2.0D, '07 S60 2.4D
Led verstralers | Led werklampen | Anderson aansluiting | Dubbele accu | BF Goodrich AT2 | EGR mod | Traction control mod | Olie catchtank | Honda sproeiers
'60 Fordson Dexta smalspoor
Zij: '10 Renault Master MK2 T33 DCi 120 campervan
Ex-Volvo's '03 S60 D5, '04 V50 2.0D, '07 S60 2.4D