De auto is binnen, en ik hou nogal van personaliseren (petjes noemen dat Tunen & Stylen, maar daar worden wij te oud voor

Dakspoiler:
Ik wil graag een dakspoiler, in mijn ogen maakt dat de auto meer af. Echter is de dakspoiler bij de dealer uit een prijs catagory dat ik denk van prijzig. Nu heb je 2 type, de standaard en de R-design. Ik vind de laatste de mooiste. Nu heb je ook bij van die plastic boeren dezelfde *namaak* spoilers, maar mijn vraag is of iemand hier ervaring mee heeft. Of moet ik gewoon de buidel trekken en de spoiler van Volvo kopen.
Nordic Light Oak onderdelen:
Bij de dealer stond een zwarte auto, met de Nordic Light Oak dashboard erin. Ik vond dat heel erg mooi staan, en ik zit erover na te denken om deze te kopen en in te bouwen. Echter kan ik nergens die versie bij volvo op de site/boekjes vinden en op het internet is het ook vrij lastig. Weet iemand waar deze een beetje fatsoenlijk te vekrijgen zijn?
Dat was het voor nu qua vragen. Als aanpassingen heb ik nog staan de sport pedalen, en de sportpook. LED's vervangen (moet nog steeds ergens een goede lijst vinden van wat te bestellen) en misschien wel Xenon ooit.
Groetjes,
Michiel