Goedendag,
In mijn XC 70 - D5 AWD Geartronic uit 2005 werkt de microfoon van mijn Parrot 3200 LS Color uit 2008 (software versie 2.12_C) niet meer. Ook licht de display niet altijd meer op terwijl de verbinding met mijn Nokia 2730 Classic wel altijd wordt gemaakt. De andere functies werken allemaal nog wel steeds.
Is het aannemelijk te veronderstellen dat de stekker achter het audioconsole niet meer goed zou kunnen zijn ? Zou het mogelijk kunnen zijn om de plug van achter het audioconsole te verplaatsen naar het Parrot display ? Aan de linkerondezijde van de display bevindt zich nl. een "mic" aansluiting ? Zijn er trouwens nog microfoonsetjes (plug-kabel-microfoon) beschikbaar die ik zonder alles weg te moeten halen zo in de display kan aansluiten, werkend kan maken en de bestaande mic. aansluiting automatisch wordt afgeschakeld ?
Ik wil eigenlijk niet teveel weghalen, hoe kom ik het meest eenvoudig achter het audio console bij de aansluitdraden ? Ik zag een topic met allemaal foto's er bij maar daar wordt ik een beetje huiverig voor om dat allemaal te demonteren voor een simpel aansluitinkje ? Kan ik dan ook bij de elec. aansluiting (sig.aansteker) komen want die werkt ook niet meer of kan dat ook aan de aansteker zelf liggen ?
Ben benieuwd naar jullie oplossingen.
Dieselman.
Microfoon Parrot 3200 LS Color
-
- 1st Gear member
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Volvo = Veilig, Optimaal Lekker Vrij en Onbezorgd rijden.
Opel Astra 1.9
Volvo V70 2.5D
Volvo V70 D5 (aut.)
Volvo XC V70 D5 (aut.)
Volvo V50
Opel Astra 1.9
Volvo V70 2.5D
Volvo V70 D5 (aut.)
Volvo XC V70 D5 (aut.)
Volvo V50
- Ben
- Executive Member