overzetten manuele bedienbare stoel naar elektrische stoel

Voor kenners: de "Roffel"
Plaats reactie
rws21
Starter

Beste mensen,

Ik heb een vraag. Naast mijn V70 d5 bezit sinds jan 2013 een c70 cabriolet 2.4T Prestige met 193pk, bj 1999. De stoelbekleding van de manuele stoel is op enkele plaatsten gescheurd en heb toen gezocht naar betere stoelen. Ik heb bij toeval elektrische stoelen kunnen kopen die er goed uitzien. Deze zijn afkomstig van een C70 coupé, 2.3T-5 Tourer, bj 1998. Ik heb begrepen dat deze stoelen verwisseld konden worden, vandaar ik voor de elektrische heb gekozen. Nu blijkt de stekker aansluiting van mijn cabrio anders te zijn dan die van de coupé. Het lijkt erop dat het elektrische gedeelte is voorbereid en de kleur codering is gelijk. alleen de andere stekker is iets anders que kleur codering. Is iemand hiermee bekend wat ik zou kunnen doen? heeft iemand een elektrisch schema zodat ik kan achterhalen waar de draden voor dienen?
Ik hoop dat iemand mij zou kunnen helpen. In de bijlage heb ik foto's van beide stoelen.

Mvg, Rob
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
sbv
6th Gear member

Er is in 1998 een overgang geweest bij Volvo. Meer CAN bus en electronische zij airbags ipc mechanisch
er is dus echt een redelijk verschil tussen beide. Het gaat er even om of het beide zelfde modeljaar is.

Zij ''19 V60 D4 Cross Country en '98 S70R AT Saffron Pearl
Hij '23 Peugeot 508 SW GT 225 en '00 V70R AWD Laserblue
rws21
Starter

Bedankt voor je antwoord. Dat verschil van die modeljaren wist ik dus niet. Hoe kan ik het modeljaar achterhalen? Ik heb wel beide kentekens, is het aan de hand daarvan op te sporen?
Plaats reactie

Terug naar “De 850 - S70 - C70 - V70 en V70XC Classic”