Hallo forum leden! Ik ben nieuw op dit forum. Vroeger was ik al een trotse bezitter van een Volvo 440 waar ik 200000 heerlijke km mee gereden heb. Daarna ben ik overgestapt naar Seat en heb er 2 na tevreden gereden.
Nu sta ik op het punt om een S40 1.8 Momentum uit 2007 aan te schaffen. Wat vinden jullie van deze auto? En wellicht dat jullie mij kunnen helpen waar ik mooie automatten kan aanschaffen. Diegene die er nu in liggen zijn echt aan vervanging toe. Ik zoek wel mooie matten niet van die matten zoals je ze bij de Action koopt.
Ik hoop vanaf eind volgende week weer een trotse bezitter te zijn van een heerlijke Volvo.
Nieuw hier, aanschaf S40
-
- 2nd Gear member
Hallo Flyingblue,
Ik heb ook een S40 uit 2007 (1.6 benzine). Ben er erg tevreden over: rijdt heerlijk en ook het interieur en de stoelen spreken me erg aan. Eigenlijk geen minpunten, alleen de opening van de kofferbak zou wat groter mogen.
Ik heb destijds ook nieuwe matten gekocht, bij matten-online.nl :
http://www.matten-online.nl/automatten/ ... /2004.html
Ik heb de "super-velours" versie, is echt een stevige duurzame mat (heeft ook geen extra hak-stuk bij de bestuurderskant nodig, omdat de mat zelf al zo dik is, dus ziet er ook mooier uit zo). En ze passen perfect, dus wat mij betreft een aanrader!
Succes en (hopelijk) veel plezier met je S40 !
Ik heb ook een S40 uit 2007 (1.6 benzine). Ben er erg tevreden over: rijdt heerlijk en ook het interieur en de stoelen spreken me erg aan. Eigenlijk geen minpunten, alleen de opening van de kofferbak zou wat groter mogen.
Ik heb destijds ook nieuwe matten gekocht, bij matten-online.nl :
http://www.matten-online.nl/automatten/ ... /2004.html
Ik heb de "super-velours" versie, is echt een stevige duurzame mat (heeft ook geen extra hak-stuk bij de bestuurderskant nodig, omdat de mat zelf al zo dik is, dus ziet er ook mooier uit zo). En ze passen perfect, dus wat mij betreft een aanrader!
Succes en (hopelijk) veel plezier met je S40 !
V60 Recharge Inscription (2021)
-
- 2nd Gear member
Bedankt voor je antwoord! Ik ga eens even kijken op de site!