Hallo,
Wij zijn sinds kort in het bezit van een S80 2.4 170 pk van het bouwjaar 1999 en heeft pas 179000 gedraaid.
Nu doet zich het volgende voor nl check-engine lampje gaat branden maar is na een paar dagen weer uit.
Geldt het zelfde voor het ABS lampje.
Is dit een veel voorkomende storing of is er iets anders.
CE melding is al uitgelezen maar gaf geen bijzonderheden aan.
De auto heeft wel sinds februari van dit jaar stil gestaan bij autobedrijf.
Hoe denken jullie hierover?
Groet,
Jacco
Lampjes op dashboard.
- Andrew82
- 3rd Gear member
- gsx750r
- 6th Gear member
- Contacteer:
Let op, met het volgende wil ik niet beweren dat dit bij jou ook aan de hand is, het is slechts een weergave van hetgeen er met mijn S80 (2.0T MY00) niet in orde bleek te zijn.
Zelfde verschijnselen en heb ik eerst het gasklephuis moeten laten vervangen en relatief kort daarna ook de ABS-controller.
Uitlezen door de dealer gaf in eerste instantie v.w.b. het gasklephuis ook geen resultaat.
Rob
Zelfde verschijnselen en heb ik eerst het gasklephuis moeten laten vervangen en relatief kort daarna ook de ABS-controller.
Uitlezen door de dealer gaf in eerste instantie v.w.b. het gasklephuis ook geen resultaat.
Rob
MINI John Cooper Works ; Land Rover Defender Td5 110 HT ; Jaguar XK Coupé 4.2 V8 (staat volledig gepreserveerd in opslag) ; Iseki Landhope 165 trekkertje ; Motor: Harley Davidson Heritage Softail ; Toy for boys: Yamaha XT1200ZE.
-
- 2nd Gear member
Bedankt voor je reactie Rob,
Hij rijdt perfect en geen inhoudingen ed wat kan duiden op een defecte gasklephuis.
Wel zijn remblokken voor vervangen misschien dat sensor hierdoor vervuild kan zijn.
Ik hou het echter denk ik maar op dat de auto heel lang heeft stil gestaan, bovendien was de accu ook "dood"
Mochten er toch nog bijzonderheden komen zet ik het op dit forum.
Groet,
Jacco
Hij rijdt perfect en geen inhoudingen ed wat kan duiden op een defecte gasklephuis.
Wel zijn remblokken voor vervangen misschien dat sensor hierdoor vervuild kan zijn.
Ik hou het echter denk ik maar op dat de auto heel lang heeft stil gestaan, bovendien was de accu ook "dood"
Mochten er toch nog bijzonderheden komen zet ik het op dit forum.
Groet,
Jacco
XC90 2.5t AWD Automaat, bwjr 2003