Viel me op: Als de voiture warm is, is de grote koelslang knettershard. Volgens mij is dat niet de bedoeling. Hij verbruikt ook heeeeeel iets koelvloeistof, 't is echt niet veel. Als 'ie warm is ruikt hij ook altijd naar een vleugje koelvloeistof... Verder slaat de koelfan prima aan, loopt hij nooit warm en is er ca. 70.000km. geleden een nieuwe kop op gezet bij Vos Zaltbommel. Nieuwe dop van koelstofreservoir zit er ook al op.
Iemand een idee?
Koelsysteem bouwt druk op
- Siebert
- 3rd Gear member
- Berichten: 271
- Lid geworden op: 29.11.2004 - 19:39
- Locatie: Dalfsen
- Contacteer:
XC90 T6, 2003 • 940 2.3ic Malmö estate, 1996, 416.000+
Automaat • V40 1.8 • Suzuki DL1000 XT-A 2017 • Honda Dax ST70 1974
Automaat • V40 1.8 • Suzuki DL1000 XT-A 2017 • Honda Dax ST70 1974
- V70/2.4D/2003
- 8th Gear member
- Berichten: 16549
- Lid geworden op: 03.12.2009 - 11:03
- Locatie: Noord-Groningen
+1lint schreef:Toch de koppakking lek?
Naar de garage en compressietest laten doen.
V70 D3 MY12, Caspian Blue
Vigilat ut quiescant
Vigilat ut quiescant
- V70/2.4D/2003
- 8th Gear member
- Berichten: 16549
- Lid geworden op: 03.12.2009 - 11:03
- Locatie: Noord-Groningen
Heeft TS inmiddels al nieuws?
V70 D3 MY12, Caspian Blue
Vigilat ut quiescant
Vigilat ut quiescant
Siebert,
Ik heb dat zelfde euvel gehad. Bij mijn 945 was de dunne retour leiding van reservoir naar radiator verstopt. Hierdoor werd de druk in het reservoir te hoog en verloor ik vloeistof via de "overduk dop".
Ik heb dat zelfde euvel gehad. Bij mijn 945 was de dunne retour leiding van reservoir naar radiator verstopt. Hierdoor werd de druk in het reservoir te hoog en verloor ik vloeistof via de "overduk dop".