Multimedia systeem V40

Geleverd vanaf bouwjaar 2012, in de basisversie V40, de stoere V40 CrossCountry en de sportieve V40 R-design
Plaats reactie
Lampo
1st Gear member

De proefrit heeft me overtuigd van de kwaliteiten van de Volvo V40, maar één ding vond ik wel irritant en ik kreeg het niet voor elkaar om dat te veranderen:

Van mijn Citroën C5 ben ik gewend dat wanneer ik de navigatie gebruik en ik bijvoorbeeld van radiozender verander, dat na een paar seconden het radioscherm verdwijnt en het navigatiescherm weer tevoorschijn komt. In de V40 moest ik elke keer fysiek op de middenconsole de navigatieknop indrukken om de kaart weer op het scherm te krijgen als iemand mij gebeld had, of als ik een volgend nummer had geselecteerd op mijn iPod.

Is dit met een instelling te veranderen? De dealer zei van niet, maar het lijkt mij zo onlogisch.
TomB
2nd Gear member

Als je de 'exit' knop op het stuur ingedrukt houdt kan je ook tussen nav/media/radio etc switchen. Daarnaast kan je volgens mij ook snel van radiozender wisselen met de << en >> knopjes op het stuur. Volgens mij blijf je dan in het navigatiescherm, maar zeker weten doe ik dat niet.
sjefket
2nd Gear member

Of met de knopjes 1 tm 9? (dat gok ik, want ik rij hem nog niet :P)
Timmy
3rd Gear member

sjefket schreef:Of met de knopjes 1 tm 9? (dat gok ik, want ik rij hem nog niet :P)
In de navigatie modus kan je met de nummerieke knoppen de kaart verschuiven.
Nu: V60 B5 Inscription 2022
Eerder: V60 D6 Summum 2016, V40 D4 Summum 2012
TomB
2nd Gear member

TomB schreef:Als je de 'exit' knop op het stuur ingedrukt houdt kan je ook tussen nav/media/radio etc switchen. Daarnaast kan je volgens mij ook snel van radiozender wisselen met de << en >> knopjes op het stuur. Volgens mij blijf je dan in het navigatiescherm, maar zeker weten doe ik dat niet.
Ik heb net het even geprobeerd, je kan inderdaad met de pijltjes wisselen van zender en toch in het navigatiescherm blijven.
Plaats reactie

Terug naar “V40”