Goedemorgen.
Ik wil even mijn hart luchten over de Volvo die wij gekocht hebben. Ik zal eerst toelichten wat we gekocht hebben:
We hebben een Volvo S60 2,4D5 gekocht uit 01-2005 met 268.000km op de teller. We hebben ons laten vertellen dat Volvo's probleemloze kilometer vreters zijn. Daarom hebben we dit aangedurfd. Tot nu toe heb ik spijt van mijn besluit. Ik vind namelijk dat deze S60 de kilometers niet zo best heeft verdragen. De kilometerstand staat nu op 282.000 km. Ik zal toelichten waar mijn irritatie door is ontstaan:
- na een 1000/2000 km ontstond er RV een kraak in de ophanging. Die is tot nu toe nog niet verholpen. Nu vermoeden we dat het de rubbers zijn van de schokbreker.
- een paar duizend km later kreeg de auto nog een extra geluid. Er ontstond een knak geluid ergens voor. Het vermoeden was een koppelstang oid. Er bleek een stuurkogel versleten. En vermoedelijk is het stuurhuis aan het einde van zijn Latijn. Die lekt namelijk olie.
- de bestuurderstoel en bijrijder stoel kraken als je door een bocht rijdt.
- de tunnel, middenarmsteun etc kraken als je er alleen al naar kijkt.
- de motor doet er lang over om te starten. De monteur noemt het een trage starter. Dat zijn volgens hem verstuivers die versleten zijn.
- Bij het uitzetten van de auto maakt hij een rammelend geluid, de monteur vermoedt dat het Dmv die op zijn einde loopt...
Ik weet wel, het is allemaal regulier onderhoud inherent aan de kmstand. Ik heb hiervoor een Ford Mondeo station gehad. Die is 350.000 de sloperij op gegaan omdat ik met +/- 100km/u een ree geschept heb. Maar die had van dit alles geen last...
Waar ik me vooral vreselijk aan stoor is het gekraak overal in de auto. De rest kan ik me wel over heen zetten. Dat hoort er nu eenmaal bij.
Nu als toppunt kreeg ik de achterklep niet meer open. Na een hoop gewurg is hetgelukt. Ik heb het probleem ook gevonden. Het is een breuk in de kabel. Die ga ik nu dus ook vervangen. Maar ik heb de auto op enig moment wel vervloekt.
Excuus dat ik zo negatief ben. Ik vind Volvo's geweldig, alleen die van mij niet!
Gematigd positief.
- T5 gek
- 2nd Gear member
- Berichten: 153
- Lid geworden op: 25.05.2011 - 15:03
- Locatie: Grunn
‘07 Volvo S80 2,5T AUT6 Momentum
‘06 Volvo XC90 2,5T Geartronic
Ex '90 Volvo 740 2,3i Estate (Carbagerunner)
Ex '95 Volvo 960 2.5i 24v Estate
Ex '85 Volvo 740 2,3i GLE AUT4 LPG sedan
Ex '05 Volvo S60 2.4 D5 120 KW Momentum
Ex '88 Volvo 340 1.4 SDN
‘06 Volvo XC90 2,5T Geartronic
Ex '90 Volvo 740 2,3i Estate (Carbagerunner)
Ex '95 Volvo 960 2.5i 24v Estate
Ex '85 Volvo 740 2,3i GLE AUT4 LPG sedan
Ex '05 Volvo S60 2.4 D5 120 KW Momentum
Ex '88 Volvo 340 1.4 SDN
- Ben
- Executive Member
- Berichten: 41181
- Lid geworden op: 09.09.2004 - 16:57
- Locatie: Even ten noorden van de Paltz
- Contacteer:
Tja, een auto van 8 jaar oud mag wat kraakjes gaan vertonen.
En met regulier onderhoud lijkt me alles op te lossen.
Veel plezier met je S60
En met regulier onderhoud lijkt me alles op te lossen.
Veel plezier met je S60
Volvohistorie: 244-245-440-850-V70-V70-S60-XC70-XC70-245-S70-V70
- kuupertie
- 4th Gear member
- Berichten: 782
- Lid geworden op: 16.06.2010 - 10:50
- Locatie: Ommen
Mijn start en eindigt ook merkwaardig....al drie jaar en 140dkm.
Dat schijnt aan het motortype te liggen. No worries
Dat schijnt aan het motortype te liggen. No worries
Ford Mustang 1965 289ci V8
Volvo V70 D5 AWD 2009
Peugeot Partner
Honda VTR SP1
Honda XL700 Transalp
TM250
Volvo V70 D5 AWD 2009
Peugeot Partner
Honda VTR SP1
Honda XL700 Transalp
TM250
- Laguna-S60
- 7th Gear member
- Berichten: 5798
- Lid geworden op: 06.05.2011 - 20:07
- Locatie: Zuid West Friesland
- Contacteer:
Wat je nu opnoemt zijn gewoon de zwakke punten van Volvo.. mag een ophanging eens wat minder worden??
Enige wat ik niet herken zijn de krakende stoelen.
Enige wat ik niet herken zijn de krakende stoelen.
Meest complete Volvo V40 D2 Rebel Blue
-
- 5th Gear member
- Berichten: 1084
- Lid geworden op: 10.10.2011 - 13:06
Een aantal dingen hadden je op moeten vallen tijdens de testrit, zoals de krakende stoelen. Heb je die gemaakt zonder roze bril?!
Ik heb mijn V70 nu 1,5 jaar. Het eerste half jaar was ik ook af en toe wat benauwd over e.e.a. Ineens vallen geluidjes op, merk je dat het verbruik schommelt, etc. En dan denk je: heb ik nou wel een goede auto gekocht...? Dan ga je wat posten op dit forum en word je gerust gesteld. Soms ook niet. Maar naarmate de tijd vordert merk je dat je gewoon een fijne auto hebt. Er zitten soms wat kosten aan, en dat is altijd balen, maar je rijdt wel veel beter dan in een Mondeo. En langzaam maar zeker gaat de onrust weg en geniet je van wat je hebt. Althans, zo is het bij mij gegaan (na 11 jaar nieuwe lease-auto's te hebben gereden).
Ik heb mijn V70 nu 1,5 jaar. Het eerste half jaar was ik ook af en toe wat benauwd over e.e.a. Ineens vallen geluidjes op, merk je dat het verbruik schommelt, etc. En dan denk je: heb ik nou wel een goede auto gekocht...? Dan ga je wat posten op dit forum en word je gerust gesteld. Soms ook niet. Maar naarmate de tijd vordert merk je dat je gewoon een fijne auto hebt. Er zitten soms wat kosten aan, en dat is altijd balen, maar je rijdt wel veel beter dan in een Mondeo. En langzaam maar zeker gaat de onrust weg en geniet je van wat je hebt. Althans, zo is het bij mij gegaan (na 11 jaar nieuwe lease-auto's te hebben gereden).
V60 2013 (MY14) D6 PIH summum
V70 2005 (MY06) D5 185 pk Momentum220 pk powered by Volvotune
S60 2011 D3 Geartronic Momentum
V70 2005 (MY06) D5 185 pk Momentum220 pk powered by Volvotune
S60 2011 D3 Geartronic Momentum
- diesel01
- Geartronic member
- Berichten: 21227
- Lid geworden op: 22.05.2009 - 14:27
Die krakende de stoelen herken ik van mijn vorige S60 en V70.
Een lik kopervet doet wonderen op de stuuruitslagbegrenzers indien je bij uitsturen gekraak hoort.
En ja regulier onderhoud geven is iets wat wel noodzakelijk is en behoorlijk in de papieren kan lopen.
Mss kun je nog beroepen op garantie bij de verkopende partij anders is het rekening man.
Een lik kopervet doet wonderen op de stuuruitslagbegrenzers indien je bij uitsturen gekraak hoort.
En ja regulier onderhoud geven is iets wat wel noodzakelijk is en behoorlijk in de papieren kan lopen.
Mss kun je nog beroepen op garantie bij de verkopende partij anders is het rekening man.
V90 T6 Recharge Rdesign
V90 D5 AWD Inscription/V70 D4 8GT Inscription/XC60 D5 Summum AWD GT fourC Polestar/V70 D5 GT sports edition/S60 2.4d/Opel Corsa1.1/V40 1.9D/V40 1.8 lpi/xedos 6 2.0 V6/626 2.0 coupe/Uno 1.1[/s][/s]
V90 D5 AWD Inscription/V70 D4 8GT Inscription/XC60 D5 Summum AWD GT fourC Polestar/V70 D5 GT sports edition/S60 2.4d/Opel Corsa1.1/V40 1.9D/V40 1.8 lpi/xedos 6 2.0 V6/626 2.0 coupe/Uno 1.1[/s][/s]
- T5 gek
- 2nd Gear member
- Berichten: 153
- Lid geworden op: 25.05.2011 - 15:03
- Locatie: Grunn
Jullie hebben gelijk. De auto is 8 jaar en gaat richting 300.000km. Ik heb een proefrit gemaakt met mijn vader. Die is vrij kritisch. Het gekraak en geknak uit de ophanging deed hij toen niet. Althans niet hoorbaar in de auto. Tijdens de proefrit was het vreselijk slecht weer. Ik heb dus niet op mijn knieën gelegen onder de auto.
Het gekraak in de auto en stoelen is ons niet opgevallen.
Het wordt vanzelf mijn auto als ik alle problemen heb verholpen. Maar ik hoopte het eerste half jaar even "probleemloos" vooruit te kunnen. En dat is me gewoon tegen gevallen.
Zonder twijfel is dit een fijnere auto dan de Ford. Alleen de ford heb ik met vrij lage kmstand gekocht. Die was uitstekend onderhouden en deze is dat niet zo. Daar baal ik gewoon van. Hij krijgt nu een hoop meer probleempjes dan ik met de ford heb gehad. En daar heb ik 6 jaar in gereden.
Ik moet gewoon geduldig zijn. Maar ik moest even mijn ongenoegen uiten.
Het gekraak in de auto en stoelen is ons niet opgevallen.
Het wordt vanzelf mijn auto als ik alle problemen heb verholpen. Maar ik hoopte het eerste half jaar even "probleemloos" vooruit te kunnen. En dat is me gewoon tegen gevallen.
Zonder twijfel is dit een fijnere auto dan de Ford. Alleen de ford heb ik met vrij lage kmstand gekocht. Die was uitstekend onderhouden en deze is dat niet zo. Daar baal ik gewoon van. Hij krijgt nu een hoop meer probleempjes dan ik met de ford heb gehad. En daar heb ik 6 jaar in gereden.
Ik moet gewoon geduldig zijn. Maar ik moest even mijn ongenoegen uiten.
‘07 Volvo S80 2,5T AUT6 Momentum
‘06 Volvo XC90 2,5T Geartronic
Ex '90 Volvo 740 2,3i Estate (Carbagerunner)
Ex '95 Volvo 960 2.5i 24v Estate
Ex '85 Volvo 740 2,3i GLE AUT4 LPG sedan
Ex '05 Volvo S60 2.4 D5 120 KW Momentum
Ex '88 Volvo 340 1.4 SDN
‘06 Volvo XC90 2,5T Geartronic
Ex '90 Volvo 740 2,3i Estate (Carbagerunner)
Ex '95 Volvo 960 2.5i 24v Estate
Ex '85 Volvo 740 2,3i GLE AUT4 LPG sedan
Ex '05 Volvo S60 2.4 D5 120 KW Momentum
Ex '88 Volvo 340 1.4 SDN
- Ben
- Executive Member
- Berichten: 41181
- Lid geworden op: 09.09.2004 - 16:57
- Locatie: Even ten noorden van de Paltz
- Contacteer:
Je zegt het zelf.T5 gek schreef:Jullie hebben gelijk. De auto is 8 jaar en gaat richting 300.000km. ................ Alleen de ford heb ik met vrij lage kmstand gekocht. Die was uitstekend onderhouden en deze is dat niet zo.
Ik moet gewoon geduldig zijn. Maar ik moest even mijn ongenoegen uiten.
En dat ongenoegen gaat niet over de auto maar over de vorige eigenaar denk ik

Volvohistorie: 244-245-440-850-V70-V70-S60-XC70-XC70-245-S70-V70
- diesel01
- Geartronic member
- Berichten: 21227
- Lid geworden op: 22.05.2009 - 14:27
En wellicht heb je dat gegeven meegenomen in je prijsafspraakBen schreef:Je zegt het zelf.T5 gek schreef:Jullie hebben gelijk. De auto is 8 jaar en gaat richting 300.000km. ................ Alleen de ford heb ik met vrij lage kmstand gekocht. Die was uitstekend onderhouden en deze is dat niet zo.
Ik moet gewoon geduldig zijn. Maar ik moest even mijn ongenoegen uiten.
En dat ongenoegen gaat niet over de auto maar over de vorige eigenaar denk ik.
V90 T6 Recharge Rdesign
V90 D5 AWD Inscription/V70 D4 8GT Inscription/XC60 D5 Summum AWD GT fourC Polestar/V70 D5 GT sports edition/S60 2.4d/Opel Corsa1.1/V40 1.9D/V40 1.8 lpi/xedos 6 2.0 V6/626 2.0 coupe/Uno 1.1[/s][/s]
V90 D5 AWD Inscription/V70 D4 8GT Inscription/XC60 D5 Summum AWD GT fourC Polestar/V70 D5 GT sports edition/S60 2.4d/Opel Corsa1.1/V40 1.9D/V40 1.8 lpi/xedos 6 2.0 V6/626 2.0 coupe/Uno 1.1[/s][/s]
- JeroenSpock
- 7th Gear member
- Berichten: 9335
- Lid geworden op: 20.11.2009 - 13:22
- Locatie: Veendam
- Contacteer:
Mijn S60 D5 staat nu op 355.000 km. Ook deze heeft last van de ophanging voor, en maakt geluidjes en kraakt. Dat is nou eenmaal een zwak punt van de auto, en een zwak punt van de vorige eigenaar die niet normaal met de auto is omgegaan vermoed ik.
Je hebt pas een Mercedes als er 40 mensen in kunnen
Volvo S60 D5 2003 - 019 Zwart - 502.000km - Volvotune 212pk - Nebula/Ursa - VCE - bixenon - verstralers - HU803/Premium sound - MII
Volvo S60 2.5t 2008 - 467 Magic Blue - 425.000 km - Vialle LPi

Volvo S60 2.5t 2008 - 467 Magic Blue - 425.000 km - Vialle LPi
- Ben
- Executive Member
- Berichten: 41181
- Lid geworden op: 09.09.2004 - 16:57
- Locatie: Even ten noorden van de Paltz
- Contacteer:
Als mijn 20 jaar oude 245 niet kraakt ben ik bang dat hij dood is.
Volvohistorie: 244-245-440-850-V70-V70-S60-XC70-XC70-245-S70-V70
- jorrits60
- 2nd Gear member
- Berichten: 77
- Lid geworden op: 01.02.2010 - 21:33
Het is en blijft toch een gok om een auto met die km-stand te kopen. Voor je het weet koop je andermans ellende. De vraag blijft altijd: Waarom heeft iemand hem weggedaan? Ik zou zo'n auto op basis van mijn eigen ervaringen alleen nog durven kopen met het complete verhaal. Dus: historie a-z, aankoopkeuring specialist en ook de eerlijke motieven om wagen weg te doen. D5's met koude motor starten goed, draaien mooi, maar check maar eens na een rit van 250km...dat is met een proefrit niet vast te stellen.
Ik kocht destijds ook een 2004 s60 2.4d met een roze bril van een particulier, die zijn lease-auto ook privé zou gaan rijden. Yeah right..bleken uiteindelijk ook veel adders onder het gras.. 255-293k km verstuivers, egr, ophanging etc allemaal aan de beurt geweest. Dus bij 293 een nieuwer exemplaar gekocht en oude doorverkocht aan vriend....en die rijdt er al 100k probleemloos mee rond. Het kan dus ook gewoon een slechte start zijn van een heel fijn huwelijk
Het kraken doen ze overigens allemaal, ook de nieuwere modellen.
Ik kocht destijds ook een 2004 s60 2.4d met een roze bril van een particulier, die zijn lease-auto ook privé zou gaan rijden. Yeah right..bleken uiteindelijk ook veel adders onder het gras.. 255-293k km verstuivers, egr, ophanging etc allemaal aan de beurt geweest. Dus bij 293 een nieuwer exemplaar gekocht en oude doorverkocht aan vriend....en die rijdt er al 100k probleemloos mee rond. Het kan dus ook gewoon een slechte start zijn van een heel fijn huwelijk
Het kraken doen ze overigens allemaal, ook de nieuwere modellen.
Volvo s60 MY'07 2.4d 163pk Edition II Communication line 180k
Volvo s60 MY'05 2.4d 200pk (Fasttech)Edition 297k
Volvo s60 MY'05 2.4d 200pk (Fasttech)Edition 297k
- BlackSapphire
- 6th Gear member
- Berichten: 4157
- Lid geworden op: 31.01.2007 - 15:30
- Locatie: Keistad
Inderdaad, auto's met hoge km-stand kopen is en blijft een gok. En dan heb je altijd ook nog de kans op een wat zwakkere broeder uit een serie.
Ik heb bij mijn uit 2004 stammende V70 met een km stand indertijd van 80000 en nu 220000 ook al aardig wat euro's moeten verspijkeren aan met name ophanging. Het is regulier onderhoud geweest, maar beslist prijzig. Maar daar krijg ik steeds ook weer een hele hoop rijgenot voor terug.
Een Volvo is inderdaad niet onverslijtbaar. Maar die D5 is wel superdegelijk. Mits goed onderhouden kun je daar ook zeer veel plezier van hebben. Ik hoop dat de stroom van tegenvallers ophoudt en je alsnog kunt genieten van je wagen!
Ik heb bij mijn uit 2004 stammende V70 met een km stand indertijd van 80000 en nu 220000 ook al aardig wat euro's moeten verspijkeren aan met name ophanging. Het is regulier onderhoud geweest, maar beslist prijzig. Maar daar krijg ik steeds ook weer een hele hoop rijgenot voor terug.
Een Volvo is inderdaad niet onverslijtbaar. Maar die D5 is wel superdegelijk. Mits goed onderhouden kun je daar ook zeer veel plezier van hebben. Ik hoop dat de stroom van tegenvallers ophoudt en je alsnog kunt genieten van je wagen!
Roel
2/2007 - 8/2016 - Volvo V70 D5 Edition II - BlackSapphire - MY 2004
8/2016 - Volvo V60 T4 Momentum - Savile Grey - MY 2011
- De vreugde van een lage prijs, duurt korter dan de ergenis van een slechte kwaliteit -
2/2007 - 8/2016 - Volvo V70 D5 Edition II - BlackSapphire - MY 2004
8/2016 - Volvo V60 T4 Momentum - Savile Grey - MY 2011
- De vreugde van een lage prijs, duurt korter dan de ergenis van een slechte kwaliteit -
- Auk
- 6th Gear member
- Berichten: 3524
- Lid geworden op: 02.03.2007 - 12:34
- Locatie: Randstad
Wat wil je ook met een auto van en respectievelijke leeftijd en met die kilometers. Je kunt er niet van uit gaan dat er altijd goed met auto's omgesprongen wordt. De een heeft geluk, de ander heeft pech.
Goed voorbeeld is dat mijn ouders sinds 2003 een Scenic en een Grand Espace rijden. Nu beide flink wat kilometers gereden maar werkelijk nog nooit problemen gehad met beide auto's. Enkel regulier onderhoud.
Goed voorbeeld is dat mijn ouders sinds 2003 een Scenic en een Grand Espace rijden. Nu beide flink wat kilometers gereden maar werkelijk nog nooit problemen gehad met beide auto's. Enkel regulier onderhoud.
Auke
MY95 Volvo 480 GT-Line USA-Spec MT
MY96 Volvo 850 R MT
MY98 Volvo S70 R AT
MY04 Volvo S60 R MT
MY06 Volvo XC90 V8 Executive AT

MY95 Volvo 480 GT-Line USA-Spec MT
MY96 Volvo 850 R MT
MY98 Volvo S70 R AT
MY04 Volvo S60 R MT
MY06 Volvo XC90 V8 Executive AT

- V70/2.4D/2003
- 8th Gear member
- Berichten: 16549
- Lid geworden op: 03.12.2009 - 11:03
- Locatie: Noord-Groningen
En S60 van die leeftijd, met die motor en die KM-stand kun je heel goed kopen mits:
* Je bereid bent om de auto tot het laatste toe af te rijden en aldus het ding te onderhouden.
* Ja, onderhoud is duur maar een hoop zaken kun je relatief eenvoudig zelf doen en is dat weer iets goedkoper, Denk daarbij aan "normaal" sleutelwerk als oliewissel, remmen etc.
Na bijna 270 k zijn stoelen bezeten. Zoals diesel01 terecht zegt kan de stoel gaan kraken. Deed mijn vorige, een "03 V70 met 240 k op de klok ook. Voor mij gold ten aanzien van dat geluid: waarvan akte en het kwam deels door de bekleding. Niks om je zorgen over te maken.
Tot slot: ik lees niks nieuws in je klachten. Is allemaal goed op te lossen en valt onder de noemer "regulier onderhoud dat inherent is aan de KM-stand" Los het op en je bent zeker van ruim drie ton rijgenot.
* Je bereid bent om de auto tot het laatste toe af te rijden en aldus het ding te onderhouden.
* Ja, onderhoud is duur maar een hoop zaken kun je relatief eenvoudig zelf doen en is dat weer iets goedkoper, Denk daarbij aan "normaal" sleutelwerk als oliewissel, remmen etc.
Na bijna 270 k zijn stoelen bezeten. Zoals diesel01 terecht zegt kan de stoel gaan kraken. Deed mijn vorige, een "03 V70 met 240 k op de klok ook. Voor mij gold ten aanzien van dat geluid: waarvan akte en het kwam deels door de bekleding. Niks om je zorgen over te maken.
Tot slot: ik lees niks nieuws in je klachten. Is allemaal goed op te lossen en valt onder de noemer "regulier onderhoud dat inherent is aan de KM-stand" Los het op en je bent zeker van ruim drie ton rijgenot.
V70 D3 MY12, Caspian Blue
Vigilat ut quiescant
Vigilat ut quiescant
-
- 6th Gear member
- Berichten: 4809
- Lid geworden op: 31.08.2011 - 15:24
- Locatie: Utrecht
Ik zie ze met 500000km voorbij komen,niks mis mee en voor de stoelen kun je setjes kopen,nieuwe boutjes enz om het kraken tegen te gaan..
Elk ander merk heeft ook zo zijn problemen,die ophangings delen van Volvo zijn nu eenmaal slijtage gevoelig.
Hangt er ook van af wat voor vervangingsdelen je gebruikt of gebruikt worden,veel merken imitatie is gewoon slecht,zo simpel is het..
Draagarmen die na 50000km weer stuk zijn enz.
Elk ander merk heeft ook zo zijn problemen,die ophangings delen van Volvo zijn nu eenmaal slijtage gevoelig.
Hangt er ook van af wat voor vervangingsdelen je gebruikt of gebruikt worden,veel merken imitatie is gewoon slecht,zo simpel is het..
Draagarmen die na 50000km weer stuk zijn enz.
Ik bekijk het vanuit de praktijk,niet vanuit een boekje.
- Sjo
- 2nd Gear member
- Berichten: 235
- Lid geworden op: 18.04.2013 - 19:42
- Locatie: zuid Limburg
Mijn s60, met 125.000km en volledig dealeronderhouden heeft ook pas nieuwe schokbrekers achter. Voor begint hij nu ook een beetje te knakken en kraken, ff controleren en vervangen.
Soms kun je pech hebben en moet je enkele dingen vervangen en kun je weer een hele tijd vooruit.
Soms kun je pech hebben en moet je enkele dingen vervangen en kun je weer een hele tijd vooruit.
Volvo S60 2.4, 170pk, 2001
VW Golf GTD, 70pk, 1986
VW Caddy GTD, 80pk, 1984
VW Caddy D, 54pk, 1986
Peugeot 107 XS, 2011
Citroen Berlingo 1.9D, 1998
VW Golf GTD, 70pk, 1986
VW Caddy GTD, 80pk, 1984
VW Caddy D, 54pk, 1986
Peugeot 107 XS, 2011
Citroen Berlingo 1.9D, 1998
- BlackSapphire
- 6th Gear member
- Berichten: 4157
- Lid geworden op: 31.01.2007 - 15:30
- Locatie: Keistad
@MarioC70: Bij mij: het echte, dealergeleverde spul.
Roel
2/2007 - 8/2016 - Volvo V70 D5 Edition II - BlackSapphire - MY 2004
8/2016 - Volvo V60 T4 Momentum - Savile Grey - MY 2011
- De vreugde van een lage prijs, duurt korter dan de ergenis van een slechte kwaliteit -
2/2007 - 8/2016 - Volvo V70 D5 Edition II - BlackSapphire - MY 2004
8/2016 - Volvo V60 T4 Momentum - Savile Grey - MY 2011
- De vreugde van een lage prijs, duurt korter dan de ergenis van een slechte kwaliteit -
- lint
- Geartronic member
- Berichten: 29907
- Lid geworden op: 23.02.2007 - 00:12
- Locatie: Ridderkerk
Het is soms wel eens lekker je ongenoegen te uiten!
Na het verhelpen van de genoemde problemen, die niet zo gek zijn bij deze km stand, heb je weer een prima auto.
Na het verhelpen van de genoemde problemen, die niet zo gek zijn bij deze km stand, heb je weer een prima auto.
In bestelling: XC60 T6 PIH Ultra Thema dark
XC40 Pure electric Twin Engine Ultimate 2023
BMW Z4 G29 sDrive20i 2024
MGB GT 1976
XC40 Pure electric Twin Engine Ultimate 2023
BMW Z4 G29 sDrive20i 2024
MGB GT 1976