Ik had problemen met de auto radio en iemand suggereerde mij om een tweedehands radio ergens vandaan te halen en die over te zetten. Daarnaast moest ik langs de dealer om de software te up daten
Ik begrijp niet waarom er een software update voor nodig is. De radio is een toch op zich zelf staand apparaat wat gewoon informatie geeft en mijn inziens geen informatie hoeft uit te wisselen met de auto.
Storingsmeldingen komen op een scherm.
Het gaat hier om een onverwoestbare v70 met volvo dieselmotor uit 2007 met slechts 300.000 km op de teller.
Volvo auto radio
- VolvoTech
- 7th Gear member
- Contacteer:
Hi,
Klopt, het is een op zichzelf staande unit.
Echter;
- je hebt stuurwiel bediening, en die moet wel met de radio communiceren.
- je hebt snelheids gevoelige volume regeling en die moet wel met je auto communiceren
- je hebt een mee-dimmend verlichtings setje in je radio, en die moet wel met de knop communiceren
etc.
Ofwel... vaak is het nodig om de auto en unit weer met elkaar te leren omgaan, en dat doe je door een software pakketje bij de dealer te laten installeren!
Let op; derhalve is het ook van belang dat bouwjaar auto en radio zo veel mogelijk overeenkomen!
Klopt, het is een op zichzelf staande unit.
Echter;
- je hebt stuurwiel bediening, en die moet wel met de radio communiceren.
- je hebt snelheids gevoelige volume regeling en die moet wel met je auto communiceren
- je hebt een mee-dimmend verlichtings setje in je radio, en die moet wel met de knop communiceren
etc.
Ofwel... vaak is het nodig om de auto en unit weer met elkaar te leren omgaan, en dat doe je door een software pakketje bij de dealer te laten installeren!
Let op; derhalve is het ook van belang dat bouwjaar auto en radio zo veel mogelijk overeenkomen!
Creating Solutions for Volvo's!
www.volvotech.eu
www.facebook.com/volvotech
Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
Prive zaken mogen natuurlijk per PM.
www.volvotech.eu
www.facebook.com/volvotech
Commerciele/Technische vragen uiteluitend naar [mail=info@volvotech.eu]info@volvotech.eu[/mail] aub!
Prive zaken mogen natuurlijk per PM.
-
- 1st Gear member
Bedankt voor de informatie,