voorstellen
Geplaatst: 09.07.2013 - 23:31
holla
ik ben joris,aangenaam alle.
verleden week m,n 850 t5 verkocht eigenlijk ingeruild tegen een 460 ,omdat ik geen zin meer in had om te sleutelenvoor de apk,
daar liep ik tegen een volvo 460 aan[goedkoper wb,verzekering &verbruik,etc ] rij niet zoveel .
is een zilveren uit 96 en oer saai,weinig optie,s :}wel achterspoiler,maar wel verschrikkelijk mooi onderhouden [ totale geschiedenis van onderhoud etc].zelfs binnen niks kapot of versleten,niet eens in gerookt ,
rammelt niet eens over klinkerwegen :razz:
na wat hier gelezen te hebben over vacuum,etc alle slangen na gekeken en vervangen is nu de oliedop aan de beurt,die lekt klein beetje door het oude rubber.
ondanks alle vervangingen van slangetjes etc,nog steeds een stationair toerental van 1000,geen probleem met intrappe n koppeling blijft goed 1000 rpm doorlopen.
zitten wel champion bougies in zag ik,en hier te lezen moeten er koude ngk,s in???.
rotor ziet er nieuw uit ,maar de bougie kabels lijken me niet erg nieuw ,ondanks dat tie verschrikkelijk mooi loopt,[gulden blijft bijna staan op cilinderkop ].
kleppen hoor ik wel beetje ,maar dat komt denk ik door de 5w40 die er nu inzit,beetje dun voor hele warme dagen ,zoals nu .
dit was het wel voor vandaag
gr joris
ik ben joris,aangenaam alle.
verleden week m,n 850 t5 verkocht eigenlijk ingeruild tegen een 460 ,omdat ik geen zin meer in had om te sleutelenvoor de apk,
daar liep ik tegen een volvo 460 aan[goedkoper wb,verzekering &verbruik,etc ] rij niet zoveel .
is een zilveren uit 96 en oer saai,weinig optie,s :}wel achterspoiler,maar wel verschrikkelijk mooi onderhouden [ totale geschiedenis van onderhoud etc].zelfs binnen niks kapot of versleten,niet eens in gerookt ,
rammelt niet eens over klinkerwegen :razz:
na wat hier gelezen te hebben over vacuum,etc alle slangen na gekeken en vervangen is nu de oliedop aan de beurt,die lekt klein beetje door het oude rubber.
ondanks alle vervangingen van slangetjes etc,nog steeds een stationair toerental van 1000,geen probleem met intrappe n koppeling blijft goed 1000 rpm doorlopen.
zitten wel champion bougies in zag ik,en hier te lezen moeten er koude ngk,s in???.
rotor ziet er nieuw uit ,maar de bougie kabels lijken me niet erg nieuw ,ondanks dat tie verschrikkelijk mooi loopt,[gulden blijft bijna staan op cilinderkop ].
kleppen hoor ik wel beetje ,maar dat komt denk ik door de 5w40 die er nu inzit,beetje dun voor hele warme dagen ,zoals nu .
dit was het wel voor vandaag
gr joris