Ik heb een vraag over de koplampen van de V40,
mijn R-Design staat in bestelling (dus zonder R-Design plus pakket) maar heeft geen Xenon.
Nu gaat mijn vraag over de koplampsproeiers, deze verschijnen namelijk wel op de bumper zodra ik hem via de Volvo site configureer.
Nu zie ik op internet ook R-Design v40's zonder deze sproeiers dus is dit dan een 'foutje' in de configurator?
Tevens ben ik erg benieuwd naar de lampen van de niet Xenon auto's kan iemand deze eens in alle standen fotograferen?
Koplampsproeiers en typen lampen.
- sjefket
- 2nd Gear member
Hoi,
Ik heb ook geen Xenon maar wel een R, er zitten bij mij geen sproeiers op. Dus ik denk dat het een fout is van de website. Ik ben nu op mn werk, maar als ik er aan denk maak ik even wat fotos van de verschillende standen.
Ik heb ook geen Xenon maar wel een R, er zitten bij mij geen sproeiers op. Dus ik denk dat het een fout is van de website. Ik ben nu op mn werk, maar als ik er aan denk maak ik even wat fotos van de verschillende standen.
- LightStar
- 4th Gear member
- Bas36
- 2nd Gear member
Aangezien ik geen Xenon heb, heb ik ze er juist liever niet op.
Dan is de bumper net wat strakker. Maar ja uiteraard had ik als het budget het had toegelaten ook liever xenon genomen maar ja soms moet je keuzes maken in het leven LOL.
Dan is de bumper net wat strakker. Maar ja uiteraard had ik als het budget het had toegelaten ook liever xenon genomen maar ja soms moet je keuzes maken in het leven LOL.
- sjefket
- 2nd Gear member
Sorry Bas! ik heb nog steeds geen goede foto's kunnen maken. Komt doordat het nu wat langer licht is. Mij lijken de foto's duidelijker wanneer het wat schemeriger is. Ik ga ze zeker maken! ze komen er aan.. ben het niet vergeten 

- sjefket
- 2nd Gear member
Zo! eindelijk 
Het zijn niet de mooiste foto's.. plus er zit een fout in mijn Iphone waardoor je steeds een paars vlekje ziet dus let daar vooral niet op.
Stand 0: DRL aan / achterlichten uit.

Stand Auto(bij voldoende daglicht) & stand stadsverlichting: DRL aan + stadslampjes aan + achterlichten aan

Stand auto(bij weinig daglicht) & stand dimverlichting: DRL uit + Dimlichten aan + achterlichten aan.

Achterlichten bij de bovenstaande genoemde standen:

Het zijn niet de mooiste foto's.. plus er zit een fout in mijn Iphone waardoor je steeds een paars vlekje ziet dus let daar vooral niet op.
Stand 0: DRL aan / achterlichten uit.

Stand Auto(bij voldoende daglicht) & stand stadsverlichting: DRL aan + stadslampjes aan + achterlichten aan

Stand auto(bij weinig daglicht) & stand dimverlichting: DRL uit + Dimlichten aan + achterlichten aan.

Achterlichten bij de bovenstaande genoemde standen:

- sjefket
- 2nd Gear member
Bij de laatste foto was hij gewassen... bij de rest had hij een poets beurt nodig 
Nog even een foto van de achteruit rij lichten die ik heb vervangen voor LED:

En gewoon twee foto's omdat jullie van foto's houden

Nog even een foto van de achteruit rij lichten die ik heb vervangen voor LED:

En gewoon twee foto's omdat jullie van foto's houden

-
- 2nd Gear member
@sjefket
Welke type LED achteruit rijlamp type heb je aangeschaft?
Op welke site was dat?
Welke type LED achteruit rijlamp type heb je aangeschaft?
Op welke site was dat?
Besteld 12-7-2013 Geleverd 30-10-2013Ingelevered op 29-11-2016: Volvo V40 D2 R-Design: Black Sapphire - R-Design Plus Line - Business Pack Pro - Interieur verlichtingspack 2 - Verwarmbare stoelen - Elektrisch bedienbare kindersloten - Volvo Alarm kl.3 - Keyless Drive - Verwarmbare voorruit - Extra getint glas achterportieren en achterklep - Uitschakelbare pasagiersairbag - Zonder model -en motortype aanduiding
Februari 2017 Mercedes Benz CLA SB 200d lease edition dct aut, Keyless Go, Urban Line, Stoelverwarming voor, Spiegelpakket, Lease Edition plus, Spiegelpakket
Februari 2017 Mercedes Benz CLA SB 200d lease edition dct aut, Keyless Go, Urban Line, Stoelverwarming voor, Spiegelpakket, Lease Edition plus, Spiegelpakket
- sjefket
- 2nd Gear member
Ik heb ze van DealExtreme (ik weet niet of ik een link mag plaatsen? zo niet dan mag de mod dit verwijderen.
Deze zijn het: http://dx.com/p/1157-2-2w-110lm-22-smd- ... 12v-160940
Binnenkort worden ook de stadslampjes vervangen voor led, dat vind ik mooier aansluiten bij de DRL
Hiervoor heb ik deze klaar liggen:
http://dx.com/p/t10-2-6w-130lm-13-smd-1 ... pcs-201886
Ik krijg de achteruit rij lichten lastig op de foto, maar ze zijn gewoon netjes helder wit, de zelfde kleur als de DRL.
Binnenkort worden ook de stadslampjes vervangen voor led, dat vind ik mooier aansluiten bij de DRL
Ik krijg de achteruit rij lichten lastig op de foto, maar ze zijn gewoon netjes helder wit, de zelfde kleur als de DRL.
-
- 2nd Gear member
Niet te bestellen via nederlandse sites?
Besteld 12-7-2013 Geleverd 30-10-2013Ingelevered op 29-11-2016: Volvo V40 D2 R-Design: Black Sapphire - R-Design Plus Line - Business Pack Pro - Interieur verlichtingspack 2 - Verwarmbare stoelen - Elektrisch bedienbare kindersloten - Volvo Alarm kl.3 - Keyless Drive - Verwarmbare voorruit - Extra getint glas achterportieren en achterklep - Uitschakelbare pasagiersairbag - Zonder model -en motortype aanduiding
- jhartog
- 2nd Gear member
gewoon via dealextreme bestellen. Echt perfecte website, shipping is wel iets langer, maar voor die prijs krijg je het vaak nergens anders. Shipping is ook gratis. bestel hier ook altijd accessoires voor tablets/phone etc..Praveen schreef:Niet te bestellen via nederlandse sites?
Volvo V40 D2 MY14 - Summum Black Sapphire, Business Pack Pro, Park Assist Pilot, BLIS, Dual Xenon, Keyless Drive; Exterior Styling Kit & Plastidip
BMW 118i Business edition
Fiat Punto (tijdelijk ivm gestolen Seat...)
Seat Leon 1.9 TDI
BMW 118i Business edition
Fiat Punto (tijdelijk ivm gestolen Seat...)
Seat Leon 1.9 TDI
- dbt
- 3rd Gear member
- Contacteer:
Bedankt voor de foto's, duidelijk zo!
Zou je ook foto's willen posten als je de stadslampjes hebt vervangen?sjefket schreef:Ik heb ze van DealExtreme (ik weet niet of ik een link mag plaatsen? zo niet dan mag de mod dit verwijderen.
VOLVO V40 D2 R-Design MY14 Ice White
Renault Clio III 1.4 16v Dynamique
Voorgaand (lease/privé):
Citroën DS3 1.6 eHDi AIRDREAM So Chic
Peugeot 207 1.4 16v VTi X-line
Ford Fiesta 1.2 16v Trend
Ford Fiesta 1.2 16v Titanium
Volvo V50 1.6D Edition I
Fiat Bravo 1.6 16v GT
Peugeot 205 1.0 accent
Fiat Bravo 1.6 16v GT
foto's van mijn V40
Historie in beeld
Renault Clio III 1.4 16v Dynamique
Voorgaand (lease/privé):
Citroën DS3 1.6 eHDi AIRDREAM So Chic
Peugeot 207 1.4 16v VTi X-line
Volvo V50 1.6D Edition I
Fiat Bravo 1.6 16v GT
Peugeot 205 1.0 accent
Fiat Bravo 1.6 16v GT
foto's van mijn V40
Historie in beeld
- LightStar
- 4th Gear member
Ben blij dat ik Xenon heb... dan zijn dat standaard al leds (streepjes ipv op 1 plek licht)sjefket schreef:Dat is goedzal ik doen! Alleen om die lampjes te vervangen moet de koplamp er helemaal uit, dus daar moet ik even goed voor gaan zitten.
wil je het nog strakker hebben dan moet je je knippers achter vervangen voor Silvervisions

- guidov
- 2nd Gear member
En die zijn niet via de goede site dx.com te verkrijgen.LightStar schreef:Ben blij dat ik Xenon heb... dan zijn dat standaard al leds (streepjes ipv op 1 plek licht)sjefket schreef:Dat is goedzal ik doen! Alleen om die lampjes te vervangen moet de koplamp er helemaal uit, dus daar moet ik even goed voor gaan zitten.
wil je het nog strakker hebben dan moet je je knippers achter vervangen voor Silvervisions

Misschien dat ik nog een keer aan de slag ga met de in/uitstap verlichting en de lampjes bij de makeup spiegeltjes.
@sjefket: zijn dat wel Canbus leds? Anders ga je problemen krijgen misschien. En mijn ervaring met die leds op een printplaatje zijn slecht. Die worden zo warm, dat de leds door de trillingen loslaten op den duur. Maar ja dat was mijn ervaring met die leds op een printplaatje. Deze gingen toen in een VAG modelletje Leon
In ieder geval veel klus plezier

- sjefket
- 2nd Gear member
Ik heb nog geen meldingen gehad in de auto over de andere lampjes. Nou is het ook zo, dat die achteruit rij lichten niet langdurig branden. In mijn vorige auto had ik vergelijkbare lampjes, die werden juist minder warm dan de originele lampjes.
Klussen vind ik niet erg, ik vind het wel leuk om het e.e.a. te personaliseren. Er staat nog meer op het lijstje
Klussen vind ik niet erg, ik vind het wel leuk om het e.e.a. te personaliseren. Er staat nog meer op het lijstje