Hallo Volvo-mannen..... tja weer 1 met zo'n domme vraag waarvan je denkt "gebruik de zoekfunctie"...
Ik zoek dus zo'n blokjes grill voor een V70 nieuwe model na 2005 .. heb al gezocht maar kom op site terecht die deze dingen niet meer leveren of bedrijven bestaan niet meer.
Maar waar haal ik nu nog zo'n grill vandaan? Geeft toch meer een eigentijdse look aan de wagen.
Zijn de grill's/grillen (wat is toch het meervoud?) van de S60 en V70 niet gelijk qua pasvorm en montage? Lijkt me wel. Dan kun je bij demontagebedrijven toch gewoon een S60 facelift grill op de kop tikken?
Nee , de S60 grill is iets kleiner en de bevestiging is anders , heb zelf twee jaar geleden de grill zoals op het google plaatje gekocht bij European tuning , wel eventueel gelijk het logo erbij bestellen of overzetten van de oude gril of kopen bij Rima e.d. De European gril past perfect , is van zeer goede kwaliteit , en je kan de originele gril zo weer terug zetten.
Bij de grill van European tuning moet je zelf het logo erin frezen oid? Of kun je dit uitzagen....???
Heb zojuist op de website zitten kijken maar zie alleen gril zonder logo.
klopt , worden zonder logo geleverd , tegen meer betaling wordt een logo erop gelijmd .Ik heb bij RIMA een gebruikte opgehaald , en deze met twee componentenlijm erop geplakt .Na twee jaar en 60.000 km meegereden zit hij er nog steeds perfect op !