PIH uit Zweden
-
- 1st Gear member
Hallo, heeft er iemand ervaring met het halen van een PIH V60 uit zweden. Of is er kortbij nog een andere oplossing?
Een hele reeks volvo's gehad en nu het mooiste model:
C70 MY2007, 2.4 summum, Geartronic.
(+ oppas volvo 240 GL 1978)
Vraag niet hoe het kan, maar geniet ervan!
C70 MY2007, 2.4 summum, Geartronic.
(+ oppas volvo 240 GL 1978)
Vraag niet hoe het kan, maar geniet ervan!
-
- 2nd Gear member
Als ik het goed begrijp ben je dus opzoek naar een pih die dit jaar nog geleverd wordt ??
-
- 2nd Gear member
Ik heb hem ook pas later gekocht dus certificaat van iemand overgenomen.
Ik heb diegene gevonden via het social media dus dat was elke dag alles in de gaten houden
Mocht je iemand vinden zorg dan dat je alles van deze persoon goed nacheckt vraag ook altijd om een foto van het certificaat. Helaas zijn er ook mensen met verkeerde bedoelingen heb ik ook meegemaakt maar uiteraard niet ingetrapt.
Volvo is uiteraard niet blij met de verkoop van certificaten maar treed hier niet tegen Op(kunnen ze ook niet eens)
Dit zelfde geldt voor de dealers zij zitten er ook niet op te wachten aangezien ze vaak de onderhoud van zon auto aan hun neus voorbij zien gaan.
Maar ook zij staan in zon situatie machteloos.
In mijn geval heeft de desbetreffende dealer fantastisch meegewerkt.
Ik kon ook nog de auto helemaal zelf na wens samen stellen.
Kortom blijven zoeken de afgelopen maand heb ik nog wel eens iets voor bij zien komen.
Succes
Ps als je een paar zoektips wil hebben hoe ik het gedaan heb stuur even een dm
Ik heb diegene gevonden via het social media dus dat was elke dag alles in de gaten houden
Mocht je iemand vinden zorg dan dat je alles van deze persoon goed nacheckt vraag ook altijd om een foto van het certificaat. Helaas zijn er ook mensen met verkeerde bedoelingen heb ik ook meegemaakt maar uiteraard niet ingetrapt.
Volvo is uiteraard niet blij met de verkoop van certificaten maar treed hier niet tegen Op(kunnen ze ook niet eens)
Dit zelfde geldt voor de dealers zij zitten er ook niet op te wachten aangezien ze vaak de onderhoud van zon auto aan hun neus voorbij zien gaan.
Maar ook zij staan in zon situatie machteloos.
In mijn geval heeft de desbetreffende dealer fantastisch meegewerkt.
Ik kon ook nog de auto helemaal zelf na wens samen stellen.
Kortom blijven zoeken de afgelopen maand heb ik nog wel eens iets voor bij zien komen.
Succes
Ps als je een paar zoektips wil hebben hoe ik het gedaan heb stuur even een dm
- DJL
- 1st Gear member
Ik heb hem half juni ook besteld via een import kanaal.
Komt nu uit Duitsland en wordt in Oktober 2013 geleverd.
Van mij liep toen via een Ford-dealer die connecties had met diverse Volvo-dealers in Duitsland, mogelijk heeft hij er nog 1 beschikbaar.
Ik weet namelijk dat hij er op voorhand wat extra had besteld.
Anders goed zoeken, er staan er nog diverse op marktplaats alleen sommige vragen de hoofdprijs.
Suc7.
Komt nu uit Duitsland en wordt in Oktober 2013 geleverd.
Van mij liep toen via een Ford-dealer die connecties had met diverse Volvo-dealers in Duitsland, mogelijk heeft hij er nog 1 beschikbaar.
Ik weet namelijk dat hij er op voorhand wat extra had besteld.
Anders goed zoeken, er staan er nog diverse op marktplaats alleen sommige vragen de hoofdprijs.
Suc7.