Flitsers installeren

Over de RTI navigatiesystemen van Volvo
Plaats reactie
Praveen
2nd Gear member

Ik weet niet of ik het op de juiste plek vraag, maar heb er niks over kunnen vinden met het zoekgedeelte van deze forum.

Maar ik wil als mijn auto geleverd is flitsres installeren op de navigatie.
Is dit mogelijk en zo ja, hoe doe ik dat?
Besteld 12-7-2013 Geleverd 30-10-2013Ingelevered op 29-11-2016: Volvo V40 D2 R-Design: Black Sapphire - R-Design Plus Line - Business Pack Pro - Interieur verlichtingspack 2 - Verwarmbare stoelen - Elektrisch bedienbare kindersloten - Volvo Alarm kl.3 - Keyless Drive - Verwarmbare voorruit - Extra getint glas achterportieren en achterklep - Uitschakelbare pasagiersairbag - Zonder model -en motortype aanduiding
Februari 2017 Mercedes Benz CLA SB 200d lease edition dct aut, Keyless Go, Urban Line, Stoelverwarming voor, Spiegelpakket, Lease Edition plus, Spiegelpakket
Herko_ter_Horst
2nd Gear member

Je hebt het dan over Sensus Connected Touch, neem ik aan? Daar is een apart topic voor: http://www.volvo-forum.nl/viewtopic.php?t=54935

Samenvatting: zelf losse apps installeren is niet zomaar mogelijk. Er zit standaard al wel een app op genaamd iCOYOTE, die ook informatie over flitsers bevat (internetverbinding vereist v.z.i.w.).
Mazda MX-5 SKYACTIV-G 160 GT-M + Sports Pack - MY2016
Volvo V40 T3 Momentum - MY2014: topic
Volvo C30 1.6D Drive-E Sport - MY2009 lease
Fiat Grande Punto 1.4-16v Sport - MY2006
Mini Cooper S 1.3 Mk.VII - MY2000

Driving matters!
Praveen
2nd Gear member

Ik heb geen Sensus Connected Touch.....heb de "standaard navigatie"
Besteld 12-7-2013 Geleverd 30-10-2013Ingelevered op 29-11-2016: Volvo V40 D2 R-Design: Black Sapphire - R-Design Plus Line - Business Pack Pro - Interieur verlichtingspack 2 - Verwarmbare stoelen - Elektrisch bedienbare kindersloten - Volvo Alarm kl.3 - Keyless Drive - Verwarmbare voorruit - Extra getint glas achterportieren en achterklep - Uitschakelbare pasagiersairbag - Zonder model -en motortype aanduiding
Februari 2017 Mercedes Benz CLA SB 200d lease edition dct aut, Keyless Go, Urban Line, Stoelverwarming voor, Spiegelpakket, Lease Edition plus, Spiegelpakket
JustinK
2nd Gear member

Kun je de vaste flitspalen niet als POI via een SD-kaart/USB-stick installeren?

Ik mag hopen dat dat soort functionaliteit wel beschikbaar is op de standaard navigatie of via SCT...
Huidig
Volvo XC40 Recharge TE - Ultimate / Bright Dusk
MicroTech in Charcoal | 20" Glossy Black/Diamond Cut | Pixel-LED | Extra getint glas

Historie
Volvo XC40 D3 GT Polestar Engineered - Inscription / Pine Grey
Volvo V40 D4 - R-Design / Caspian Blue
Volvo V40 D2 - R-Design / Ice White
LightStar
4th Gear member

JustinK schreef:Kun je de vaste flitspalen niet als POI via een SD-kaart/USB-stick installeren?

Ik mag hopen dat dat soort functionaliteit wel beschikbaar is op de standaard navigatie of via SCT...
Dit is mogelijk, heb dit zelf ook gedaan, als het goed is heb ik de benodigde bestanden nog wel op mijn Macbook staan :) bij belang kan ik eens kijken.
Afbeelding Volvo V40 D2 R-Design MY13, Black Sapphire, Intro, Winter, Dynamic Line

Afbeelding Seat Mii Dynamic Sport MY14, Tornado Red, Drive Pack
Praveen
2nd Gear member

@LightStar tegen de tijd dat ik mijn auto binnen heb PM ik je wel.
Maar duurt het lang voordat de bestanden erop staan?
Plaats reactie

Terug naar “Navigatie van Volvo”