Hallo iedereen,
ik ben vrij nieuw op dit forum en heb een maand geleden een nieuwe V60 D4 Summum in R-Design uitvoering besteld, kleur Power Blue, en verder nog enkele opties.
Nu ben ik vandaag langs mijn dealer geweest voor nog wat afspraken, en nadat eerst een levertermijn van ongeveer 2 maand gezegd was, blijkt nu dat dit voor een R-Design een maand langer zou zijn.
Volgens de dealer omdat de R-Design's met de facelift ook een maand later pas voorgesteld zouden geweest zijn.
Ik heb zaterdag aan de Belgische kust nochtans een nieuwe V60 R-Design gezien, wel met Nederlandse nummerplaten.
Voor alle duidelijkheid, de mijne is in België besteld, aangezien ik Belg ben.
Is iemand van jullie al in het bezit van een S60/V60 R-design (My2014)?
Zoja, wat was de levertijd bij jullie?
Alvast bedankt voor jullie reacties.
Levertermijnen
- bart simpson
- Geartronic member
- Contacteer:
6-8 weken
Volvo for life
-
- Starter
Joweji,
Hou je zeker op de hoogte, nu ik de laatste foto's van power blue in de zon gezien heb in een ander onderwerp ben ik al een beetje gerust.
Is toch altijd een risico een kleur te bestellen die je nog niet reeel gezien hebt.
Hou je zeker op de hoogte, nu ik de laatste foto's van power blue in de zon gezien heb in een ander onderwerp ben ik al een beetje gerust.
Is toch altijd een risico een kleur te bestellen die je nog niet reeel gezien hebt.
-
- Starter
jolypoly,
Bedankt om me op de hoogte te houden.
Ik heb ook de kleur power blue besteld in R-Design trim.
Ik had de wagen in die kleur wel al testgereden in het buitenlicht ook (maar dan geen R-Design), en het valt echt wel mee hoor. Het is misschien even wennen, maar veel kleurkeuze is er bij Volvo niet vind ik en al zeker niet als je een R wilt.
Buiten het zwart, wit en grijstint is er enkel nog rood, rebel bleu (beide nogal heavy kleuren vind ik) en het power blue.
Het zal een verademing zijn in het straatbeeld
Bedankt om me op de hoogte te houden.
Ik heb ook de kleur power blue besteld in R-Design trim.
Ik had de wagen in die kleur wel al testgereden in het buitenlicht ook (maar dan geen R-Design), en het valt echt wel mee hoor. Het is misschien even wennen, maar veel kleurkeuze is er bij Volvo niet vind ik en al zeker niet als je een R wilt.
Buiten het zwart, wit en grijstint is er enkel nog rood, rebel bleu (beide nogal heavy kleuren vind ik) en het power blue.
Het zal een verademing zijn in het straatbeeld

-
- Starter
En, is je nieuwe bolide nu tijdig geleverd?jolypoly schreef:ik heb mijn S60 r design op 13 juni 2013 besteld en volgens de garage zou de levering tussen 18 en 24 augustus zijn.![]()
Deze was volgens de leasing voorzien eind september, dus we wachten met spanning af.
Zoja, ik kijk alvast uit naar de foto's

-
- Starter
Hoi, spijtig genoeg was de levering iets uitgesteld.
02/09 is hij ingeschreven en nu wacht ik op de nummerplaten.
Vermoedelijk mag ik hem morgen ophalen en zaterdag vertrek ik ermee op verlof naar Italie, dus meteen het grote werk.
Volgens de concessiehouder zijn de meningen voor de kleur verschillend, dus ik zie het morgen wel.
Zodra ik tijd heb zal ik de foto's posten.
02/09 is hij ingeschreven en nu wacht ik op de nummerplaten.
Vermoedelijk mag ik hem morgen ophalen en zaterdag vertrek ik ermee op verlof naar Italie, dus meteen het grote werk.
Volgens de concessiehouder zijn de meningen voor de kleur verschillend, dus ik zie het morgen wel.
Zodra ik tijd heb zal ik de foto's posten.