Voorstellen en foto's

Het board om te praten over zaken die exclusief voor de Plug In Hybrid Volvo's van toepassing zijn
Plaats reactie
DutchVolvo
1st Gear member

Dag,

Ik heb mij zojuist aangemeld als volvo forum lid. Ik ben 33 jaar en woonachtig in omgeving Breda. Na jaren Audi (A4) rijder geweest te zijn ben ik gevallen voor de Volvo PIH, vanwege de looks,en prestaties maar (ik zal direct maar bekennen) met name vanwege de 0% bijtelling. Na mijzelf te hebben verdiept in de auto wordt ik meer en meer enthousiast, zojuist zag ik zelf een 2014 model rijden, mooie kar. Ikzelf heb de volgende auto besteld, levering staat voor december dit jaar:

Family line
Hybrid technology line
Inscription metallic lak Ember Black Matellic
Getint glas achterportieren + laadruimte
Verwarmbaar stuurwiel
Stuurwiel offblak met offblak stiksels
Guard alarm
Leder bkelading met sportstoelen
Hemelbekleding offblack
Urbane Wood inleg
zonder motortype aanduiding
zonder motortype + model aanduiding
zilverkleurige roofrails
Thia velgen
Connected Touch
Exterior styling kit compleet Bronze (voor, zij en achter)
wielen Modin 8×18" Diamond cut mat Terra bronze
Achterbumperbescherming met designpatroon
Sportstoelen interieur offblack incl. hemel

goede keuze wat jullie betreft?

Ik ben erg benieuwd of iemand wellicht al een foto heeft van een dergelijek auto in dezelfde kleur met de Bronze styling kit en Bronze Modin velgen.

groeten!
lint
Geartronic member

Welkom.
Dat wordt een mooie PIH!
XC40 Pure electric Twin Engine Ultimate 2023
BMW Z4 G29 sDrive20i 2024
MGB GT 1976
VOLVOC
3rd Gear member

Gewaagde keuze qua stylingkit maar wellicht wel heel strak... Superbenieuwd!! Wanneer komt ie?
Volvo XC60 T8 MY18 Polestar + Heico (BJ2018)
BMW 218i M-Design Cabrio (BJ2017)
Volvo XC60 T8 MY18 (BJ2017)
Volvo V60 D6 MY14
Audi A4
Renault Grand Espace
Kia Sorento
Bogiebiker
2nd Gear member

Poeh vind het een gewaagde en aparte combi ben erg benieuwd naar evt foto's ik zou het niet aan durven maar zeker een van de meest gewaagde uitvoeringen die ik heb gelezen toont absolute lef ;-)
Bogiebiker
2nd Gear member

Poeh vind het een gewaagde en aparte combi ben erg benieuwd naar evt foto's ik zou het niet aan durven maar zeker een van de meest gewaagde uitvoeringen die ik heb gelezen toont absolute lef ;-)
DutchVolvo
1st Gear member

haha gewaagd istie zeker. Ben wel blij dat hij wat onderscheidend is tov de vele model 2014 V60's die inmiddels elke dag op de weg te spotten zijn! Levering staat voor december. Mocht iemand eens een vergelijkbare spotten dan houd ik mijzelf aanbevolen voor wat foto's, ben zelf ook wel erg benieuwd naar het eindreultaat. Ik hoop niet dat hij teveel "over the top" gaat in het echt!
Bogiebiker
2nd Gear member

Uiteraard verwachten we wel een foto in dec van jou auto ben echt heel benieuwd ;-)
DutchVolvo
1st Gear member

komt voor de bakker. hoop op spots van vergelijkbaren voor die tijd!
VoltrefferVick
1st Gear member

Wel te hopen voor je dat die op tijd is

Is wel krap aan als die er voor december erop staat
DutchVolvo
1st Gear member

dat hoop ik ook! kan nog wel afzien van de auto mochten ze het niet halen maar daar zou ik dan uiteraard wel erg van balen!
Superfunky
5th Gear member

DutchVolvo schreef:dat hoop ik ook! kan nog wel afzien van de auto mochten ze het niet halen maar daar zou ik dan uiteraard wel erg van balen!
Welke datum heb je de order geplaatst dan?
DutchVolvo
1st Gear member

die is formeel ergens in juli geplaatst maar is hele lange histiorie, discussie etc,. met bemiddelende partij en de dealer aan vooraf gegaan. Staat zoveel druk op dat ik verwacht dat het wel goed gaat komen.
Bogiebiker
2nd Gear member

Maar je hebt wel een certificaatnummer ?
DutchVolvo
1st Gear member

ik niet maar de leasemaatschappij wel. over de levering maak ik mijzelf niet druk, komt wel goed. Is dat bij anderen zo'n issue dan?
Bogiebiker
2nd Gear member

DutchVolvo schreef:ik niet maar de leasemaatschappij wel. over de levering maak ik mijzelf niet druk, komt wel goed. Is dat bij anderen zo'n issue dan?
Ik heb hem zelf ook op de zelfde tijd besteld wel een certificaat en levering is eind november. Ik denk zelf ook dat er totaal geen reden is voor enige bezorgdheid er is mij zelfs beloofd dat als hij in de fabriek staat en het chassis nummer bekend is hij op kenteken gezet wordt ondanks dat hij niet geleverd is er moet dan wel heel veel bij volvo mis gaan als ze het niet redden .
DutchVolvo
1st Gear member

zekers, vanaf december gewoon lekker karren met die handel!
berghoven
1st Gear member

Ik heb de mijne ook half juni besteld in de extra batch die Volvo beschikbaar had gesteld (werd ik netjes over gebeld omdat ik eerder interesse had getoond. Had al bijna een bestelling geplaatst voor een *kuch* Outlander *kuch*).
Gisteren toevallig in de buurt en even binnengelopen. Levering bij de dealer staat nu in datzelfde Dos systeem op week van 11 november. Ziet er dus hoopvol uit. Ik heb ook een ontbindende voorwaarde dat als er voor 1 januari niet geleverd kan worden ik kosteloos kan afzien van de deal. Nog een paar maanden met klamme handjes.

Configuratie:
Caspian blue
Sadia velgen
Grijs leer
Driver support line
Alarm
Afneembare trekhaak
Huidige auto: V60 PIH, Caspian Blue, Sabia's, Driver supportline, Alarm en afneembare trekhaak
V70 LE Black Stone Solid van januari 2010
Plaats reactie

Terug naar “Plug In Hybrid Volvo's”