Mal voor boren gaten van spoiler
- mslik
- 3rd Gear member
Hoi,
Ik heb even voor je gekeken maar er is online niet zoiets beschikbaar. Bel de dealer eens en vraag aan hen of ze het willen monteren. Of dat ze misschien een mal hebben liggen.
Aangezien het erop zetten niet zo lang duurt (wat ik begreep) zal het laten monteren niet zoveel geld kosten en dan zit het wel meteen zoals het hoort. Maar dat zou ik doen.
Succes!!
Ik heb even voor je gekeken maar er is online niet zoiets beschikbaar. Bel de dealer eens en vraag aan hen of ze het willen monteren. Of dat ze misschien een mal hebben liggen.
Aangezien het erop zetten niet zo lang duurt (wat ik begreep) zal het laten monteren niet zoveel geld kosten en dan zit het wel meteen zoals het hoort. Maar dat zou ik doen.
Succes!!
Volvo V60 D4 Geartronic Summum -Scandanavian line - Intelli safe pro - Savilla Grey (2017) - PoleStar tuning
Volvo V40 D2 Momemtum - Intro Line - Ice blue (2013)
Volvo V50 2.0 Limited Edition Saphire Black (2010)
- guidof
- 4th Gear member
- Contacteer:
Heb je hier iets aan? Downloaden en uitprinten?
http://accessories.volvocars.com/Access ... 1/V50_2009
http://accessories.volvocars.com/Access ... 1/V50_2009
- mslik
- 3rd Gear member
ah joh beetje mikken 

Volvo V60 D4 Geartronic Summum -Scandanavian line - Intelli safe pro - Savilla Grey (2017) - PoleStar tuning
- Jé Lé
- 2nd Gear member
Schilderstape kleven op de plek waar je spoiler op komt. Aan de gaatjes van je spoiler beetje verf doen, spoiler mooi zetten, ff aandrukken en zo zie je waar je gaatjes moet zijn ?
Of schilderstape kleven, dun laagje boetseerklei of PlayDoh (maken ze dat nog ?) op de tape toen, spoiler zetten endan zie je ook de afdruk van de gaatjes.
Of schilderstape kleven, dun laagje boetseerklei of PlayDoh (maken ze dat nog ?) op de tape toen, spoiler zetten endan zie je ook de afdruk van de gaatjes.
- T!M
- 2nd Gear member
Inmiddels is de spoiler geleverd. Ik denk niet dat het een originele is... maar weet dat niet zeker.
Kan iemand van zijn originele spoiler een foto maken om te kijken of deze hetzelfde eruit ziet? En is er echt niemand die de 'boormallen' heeft liggen? Bij voorbaat dank!
Kan iemand van zijn originele spoiler een foto maken om te kijken of deze hetzelfde eruit ziet? En is er echt niemand die de 'boormallen' heeft liggen? Bij voorbaat dank!
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
MY2021 Volvo V60 T6 Recharge Inscription
- Jé Lé
- 2nd Gear member
Pasvorm lijkt me toch aardig in orde te zijn in geval van kopie/piraat.
Nu nog blokschuren met een P1200 en nachecken op eventuele fouten endan laten spuiten
Waar heb je de spoiler besteld ? en kwanta kosta als ik vragen mag ?
Nu nog blokschuren met een P1200 en nachecken op eventuele fouten endan laten spuiten

Waar heb je de spoiler besteld ? en kwanta kosta als ik vragen mag ?