Geheugen sleutel standen spiegels

Geleverd vanaf bouwjaar 2012, in de basisversie V40, de stoere V40 CrossCountry en de sportieve V40 R-design
rebride
2nd Gear member

Hallo, klopt het dat in elke sleutel een geheugen zit voor de spiegels en elektrische stoel.
Ik bedoel dat als ik alles instel in de auto en als mijn vrouw met haar sleutel gaat rijden de spiegels en stoel in de juiste stand gaat?
lint
Geartronic member

Als die optie op de auto zit is het antwoord ja, anders helaas niet.
XC40 Pure electric Twin Engine Ultimate 2023
BMW Z4 G29 sDrive20i 2024
MGB GT 1976
rebride
2nd Gear member

Welke optie is dat? Zit er dus niet standaard op?
Huidige Auto:
Volvo V40 T3 Nordic+Sport 2017

Vorige auto's:
Volvo V40 D2 R-design 2014, Toyota Avensis station 2012, Toyota Avensis station 2009, Toyota Verso 2008, Toyota Verso 2006, Toyota Verso 2005, Toyota Corolla station, Suzuki Baleno Estate 18GTX, Suzuki Baleno Estate 16, Suzuki Baleno Estate 16, Toyota Corolla 16 GTX, Toyota Corolla 18D, Daihatsu Charade 1.0 T.D, Fiat Uno 1.0
lint
Geartronic member

In het instructieboekje staat bij de uitleg van de diverse zaken een vermelding of het een optie is of er standaard inzit.
XC40 Pure electric Twin Engine Ultimate 2023
BMW Z4 G29 sDrive20i 2024
MGB GT 1976
bart simpson
Geartronic member
Contacteer:

heb je el. stoelverstelling met geheugen zit het er std op
Volvo for life
rebride
2nd Gear member

maar dit moet toch een optie zijn om hem aan te vinken??
bart simpson
Geartronic member
Contacteer:

wat jij wilt....
Volvo for life
twcoolen
3rd Gear member

rebride schreef:maar dit moet toch een optie zijn om hem aan te vinken??
Dat is het ook...

Het is alleen mogelijk/beschikbaar indien je de electrische stoelverstelling met geheugenfunctie hebt.

Standaard op de Summum. In het R-Design Plus line pakket zit deze optie ook.
Elektrisch verstelbare bestuurdersstoel met geheugenfunctie

Anders is het de losse optie 047:
Elektrisch verstelbare bestuurdersstoel met geheugenfunctie voor
stoel en buitenspiegels.

Uitsluitend als optie beschikbaar op de R-Design en Momentum.

De prijslijst bevat al deze informatie.
V40 T3 R-Design MY14|Titanium Grey|Business Pack Pro|Sensus Connected Touch|R-Design Plus Line|Dynamic Line|Lighting pack 2|Heated chairs and windshield|18" Ixion II
jhartog
2nd Gear member

@twcoolen, klopt niet wat je zegt.

in de prijslijst staat als standaard optie bij Summum
Elektrisch verstelbare bestuurderstoel met geheugen voor stoel en buitenspiegels

maar anyway, er zit ergens in het menu (volgens mij bij mycar) dat je kan aanvinken dat hij geheugen van de sleutel moet onthouden. staat ook iets over beschreven in het boekje. maar als je instapt, druk gewoon op je geheugenknop en binnen een paar tellen staat alles goed... (mijn vrouw en ik gebruiken gewoon 1 sleutel)
Volvo V40 D2 MY14 - Summum Black Sapphire, Business Pack Pro, Park Assist Pilot, BLIS, Dual Xenon, Keyless Drive; Exterior Styling Kit & Plastidip
BMW 118i Business edition
Fiat Punto (tijdelijk ivm gestolen Seat...)
Seat Leon 1.9 TDI
HakanC
3rd Gear member

jhartog schreef:in de prijslijst staat als standaard optie bij Summum
Elektrisch verstelbare bestuurderstoel met geheugen voor stoel en buitenspiegels
Vanaf MY 2014 standaard ja.. T/m MY 2013 was dit een optie op de Summum. (Nu is weer Xenon niet standaard en toen wel enz.. )
V40 D2 SUMMUM | Ice white solid | Vasa leder espresso blond/blond | IntroLine | Dynamicline | 18 Atreus (Glossy Black/Glossy White) | Premiumsound | Panoramadak | HEICO frontspoiler | R-Design diffuser + uitlaat | Stylingpack zij-spoilers enz enz..
Praveen
2nd Gear member

Ter info:

Houd een van de geheugenknoppen ingedrukt, totdat de stoel en de buitenspiegels tot stilstand komen. Bij het loslaten van de knop
zal de instelling van de stoel onmiddellijk worden
beëindigd.

Geheugen* van transpondersleutel
In alle transpondersleutels kunnen de instellingen voor de bestuurdersstoel en de buitenspiegels voor verschillende bestuurders worden
opgeslagen.

Ga als volgt te werk:
• Stel de stoel naar wens in.
• Vergrendel de auto zoals gebruikelijk door de vergrendelknop op de transpondersleutel in te drukken. Daarmee ligt de
stoelpositie opgeslagen in het geheugen van de transpondersleutel.
• Ontgrendel de auto (door op de ontgrendelknop op dezelfde transpondersleutel te drukken) en open het bestuurdersportier.
De bestuurdersstoel neemt automatisch de positie in die in het geheugen
van de transpondersleutel is opgeslagen (als de stand van de stoel na vergrendeling van de auto werd gewijzigd).

U kunt het sleutelgeheugen activeren/deactiveren in het menusysteem MY CAR onder Instellingen Auto-instellingen Sleutelgeheugen. Voor een beschrijving van het menusysteem, zie pagina 215.
Besteld 12-7-2013 Geleverd 30-10-2013Ingelevered op 29-11-2016: Volvo V40 D2 R-Design: Black Sapphire - R-Design Plus Line - Business Pack Pro - Interieur verlichtingspack 2 - Verwarmbare stoelen - Elektrisch bedienbare kindersloten - Volvo Alarm kl.3 - Keyless Drive - Verwarmbare voorruit - Extra getint glas achterportieren en achterklep - Uitschakelbare pasagiersairbag - Zonder model -en motortype aanduiding
Februari 2017 Mercedes Benz CLA SB 200d lease edition dct aut, Keyless Go, Urban Line, Stoelverwarming voor, Spiegelpakket, Lease Edition plus, Spiegelpakket
twcoolen
3rd Gear member

jhartog schreef:@twcoolen, klopt niet wat je zegt.

maar anyway, er zit ergens in het menu (volgens mij bij mycar) dat je kan aanvinken dat hij geheugen van de sleutel moet onthouden. staat ook iets over beschreven in het boekje. maar als je instapt, druk gewoon op je geheugenknop en binnen een paar tellen staat alles goed... (mijn vrouw en ik gebruiken gewoon 1 sleutel)
Wat klopt er niet?

Dit staat in mijn post:
Standaard op de Summum. In het R-Design Plus line pakket zit deze optie ook.
Elektrisch verstelbare bestuurdersstoel met geheugenfunctie
V40 T3 R-Design MY14|Titanium Grey|Business Pack Pro|Sensus Connected Touch|R-Design Plus Line|Dynamic Line|Lighting pack 2|Heated chairs and windshield|18" Ixion II
OGA244
8th Gear member

jhartog schreef:@twcoolen, klopt niet wat je zegt.

zouden jullie 2 sleutels hebben gebruikt had je door alleen de auto te ontgrendelen alles al goed staan
Captain Slow II
Starter

Iets zit standaard op een model V40 OF iets is een optie op een V40 (in dit topic)
Stoel met geheugen als standaard optie kan niet . Is tegenstrijdig . Ben met dochter al deze taal " dubbel op " s aan het oefenen en deze viel mij op . Is een observatie , geen waarde oordeel !
Heb het optioneel accessoire electrische stoel met geheugen functie ook , en is praktisch voor twee gebruikers.

Gr. C.S
twcoolen
3rd Gear member

Captain Slow II schreef:Heb het optioneel accessoire electrische stoel met geheugen functie ook , en is praktisch voor twee gebruikers.
Vanuit mijn kant ook een observatie: de elektrisch verstelbare bestuurdersstoel met geheugenfunctie voor stoel en buitenspiegels is een optie en geen accessoire.

:wink:
HakanC
3rd Gear member

twcoolen schreef:
Captain Slow II schreef:Heb het optioneel accessoire electrische stoel met geheugen functie ook , en is praktisch voor twee gebruikers.
Vanuit mijn kant ook een observatie: de elektrisch verstelbare bestuurdersstoel met geheugenfunctie voor stoel en buitenspiegels is een optie en geen accessoire.

:wink:
En voor MY2014 standaard op Summum uitvoering.
V40 D2 SUMMUM | Ice white solid | Vasa leder espresso blond/blond | IntroLine | Dynamicline | 18 Atreus (Glossy Black/Glossy White) | Premiumsound | Panoramadak | HEICO frontspoiler | R-Design diffuser + uitlaat | Stylingpack zij-spoilers enz enz..
OGA244
8th Gear member

een z.g. "standaardoptie"
twcoolen
3rd Gear member

Een optionele standaard accessoire?

:D
dbt
3rd Gear member
Contacteer:

twcoolen schreef:Een optionele standaard accessoire?

:D
+1
VOLVO V40 D2 R-Design MY14 Ice White
Renault Clio III 1.4 16v Dynamique

Voorgaand (lease/privé):
Citroën DS3 1.6 eHDi AIRDREAM So Chic
Peugeot 207 1.4 16v VTi X-line
Ford Fiesta 1.2 16v Trend
Ford Fiesta 1.2 16v Titanium
Volvo V50 1.6D Edition I
Ford Fiesta 1.2 16v Titanium
Ford Fiesta 1.2 16v Trend