25 duizend km nadat de nokkenasriem , waterpomp en spanrollen vervangen waren hoorde ik een raar bonken. onder de kap.
Gelijk de motor uitgezet en een rubberlucht achter de multibelt.
Was de krukasdemper volledig afgescheurd van het tandwiel.
en was de riem al verbrand. Heb dan ook echt geluk gehad.
Een paar km verder en de motor was volledig in puin gedraaid. Nu viel de schade mee. een duur tandwiel met demper, een spanrol en een riem.
Maar dat had heel anders kunnen zijn. en dat bij een km stand van slechts 390.000.
krukasdemper
- edraket
- 7th Gear member
- Berichten: 8634
- Lid geworden op: 17.03.2006 - 15:26
- Locatie: Haarlemmermeer
Pfoe, dat is inderdaad geluk hebben. De kans dat de reim eraf was gelopen is best groot. Soms moet je een beetje geluk hebben in het leven, aan de andere kant zijn er mensen die waren doorgereden!
V60 D5 geartronic R-design '13
855 2.5 20V '96
Jaguar XJ-S V12 '85
V70 2.0D VEA 181 Nordic+ Dynamic line '15
V70 2.4D summum '08
V70D5 '06
S60 D5 '02
V70R '97
855 2.5 10V '95
855 2.5 20V '96
Jaguar XJ-S V12 '85
V70 2.0D VEA 181 Nordic+ Dynamic line '15
V70 2.4D summum '08
V70D5 '06
S60 D5 '02
V70R '97
855 2.5 10V '95