Vraagje van een collega van me, die de V4 al wel heeft.
(Ik moet nog wachten)
Hij heeft een kledinghanger voor zijn jasje, Deze wordt normaalgesproken aan de beugels van de hoofsteun geschoven.
De constructie van de hanger vereist dat de hoofdsteun geheel verwijderd wordt hiervoor. (en daarna uiteraard weer teruggezet.)
Nu lukt het hem niet deze hoofsteun geheel los te krijgen. Hij gaat wel omhoog, maar daar stopt het. Iemand ervaring hiermee?
Hoofdsteun verwijderen
- reingraat
- 2nd Gear member
[/b]D2 R-Design MY2014 - 455 Titanium Grey Metallic - PZ00 Leder Charcoal - Plus Line - Business Pack Pro - Verwarmbare voorstoelen - Zonder motor en modeltype - DAB+ - Verwarmbare voorruit - Interieurverlichting pack 2 - afneembare trekhaak
-
- 3rd Gear member
Klopt. Volgens mij kun je 'm er niet uit halen. De echte Volvo-adepten zeggen dat dat is omdat Volvo een kledinghanger op die plek onveilig vindt. Er zit wel een haakje aan de hoofdsteun van de bijrijder. En bij de handgrepen van de achterpassagiers.
Mijn V40: D2 Summum
-
- 3rd Gear member
Ik ben ook benieuwd. Misschien hebben ze met poppen gezien dat dat ding de hoofden van de achterpassagiers opensplijt. En dat krijgt de bestuurder al die troep over zich heen...reuze vervelendspacewagon schreef:De echte Volvo-adepten zeggen dat dat is omdat Volvo een kledinghanger op die plek onveilig vindt.