Hallo allemaal,
Ik heb een vraag, en waarschijnlijk zal ik wel de zoveelste zijn met een dergelijke vraag, maar er staat zoooooveel op dit forum, dat ik door de bomen het bos nie meer kan vinden.
Ik ben op zoek naar een C70 coupe, niet te veel km's gelopen (want er moet gas op), ik zal er al snel 30/40 duizend per jaar mee rijden, en hij moet het wel een paar jaar volhouden, nou zal dit misschien niet de verstandigste keus zijn (kan ook een jonge auto kopen), maar ik vind ze zo moooooi!, nou wil ik graag jullie mening over welke misschien de beste keus is (welke motor, versnelling/automaat), ik ben geen monteur (wel autoliefhebber), en hij zal echt aan het werk moeten bij mij, nou ben ik geen racer, al ik rij stevig met een auto. het budget voor de auto lijkt me niet zo'n punt, als ik zie waar ze voor aangeboden worden, ik wil alleen wel een goeie dus, iemand ie me een stuk op weg wil helpen, waar op te letten?, welke motor?, welke optie's? enz, enz, of waar een mooie(en vooral goeie) te koop staat.
Groeten Emille
C70
- lint
- Geartronic member
Welkom.
Als je de zoekfunctie gebruikt krijg je antwoord op je vragen over de aandachtspunten bij de aanschaf van een C70.
Als je de zoekfunctie gebruikt krijg je antwoord op je vragen over de aandachtspunten bij de aanschaf van een C70.
XC40 Pure electric Twin Engine Ultimate 2023
BMW Z4 G29 sDrive20i 2024
MGB GT 1976
BMW Z4 G29 sDrive20i 2024
MGB GT 1976
-
- 2nd Gear member
als je interesse hebt, ik heb een c70 t5 uit 1998 met 155 000.
Ik heb hem nu geschorst omdat ik in mijn laatste jaar zit met mijn opleiding en dat kost me helaas teveel geld, ik rij daarom nu ook een suzuki alto.
Ik heb hem pas voor de zomer gekocht in Juli bij de Bosch service dealer. Hij is ook helemaal tot 150 000 bij Bosch ondergehouden geweest.
En bij 155 000 voodat ik hem ging schorsen heeft hij nog een grote beurt gehad bij de Volvo dealer.
Als je interesse hebt stuur me een berichtje..
Hij heeft alle opties wat een C70 maar kan hebben, behalve geen opendak.
Als het me lukt zal ik foto's plaatsen.
Ik heb hem nu geschorst omdat ik in mijn laatste jaar zit met mijn opleiding en dat kost me helaas teveel geld, ik rij daarom nu ook een suzuki alto.
Ik heb hem pas voor de zomer gekocht in Juli bij de Bosch service dealer. Hij is ook helemaal tot 150 000 bij Bosch ondergehouden geweest.
En bij 155 000 voodat ik hem ging schorsen heeft hij nog een grote beurt gehad bij de Volvo dealer.
Als je interesse hebt stuur me een berichtje..
Hij heeft alle opties wat een C70 maar kan hebben, behalve geen opendak.
Als het me lukt zal ik foto's plaatsen.
C70 T5 1998, 19t turbo groene injectoren, 3inch downpipe, aluminium Intercooler, aluminium radiateur, verstevigd buizenset, Brc g3 installatie
S60 D3 2014 obbetuning
S60 D3 2014 obbetuning
-
- 2nd Gear member
ik weet niet hoe ik foto's erop krijg maar als je interesse hebt hoor ik het wel.
Het is trouwens een handgeschakelde versie
Het is trouwens een handgeschakelde versie
C70 T5 1998, 19t turbo groene injectoren, 3inch downpipe, aluminium Intercooler, aluminium radiateur, verstevigd buizenset, Brc g3 installatie
S60 D3 2014 obbetuning
S60 D3 2014 obbetuning
- EricC70
- 1st Gear member
Heb er net eentje uit Japan gekocht met werkelijk alle opties denkbaar!
Het is de 2.3 T5 met audio SC930 en cruisecontrol, electr schuifdak, eletrische stoelen etc.
Had 106.000 km gelopen en ik wil hem ook op lpg laten rijden.
Stuur rechts, maar automaat dus dat maakt het niet extra lastig met schakelen, al schijnt ook dat snel te wennen.
Het is de 2.3 T5 met audio SC930 en cruisecontrol, electr schuifdak, eletrische stoelen etc.
Had 106.000 km gelopen en ik wil hem ook op lpg laten rijden.
Stuur rechts, maar automaat dus dat maakt het niet extra lastig met schakelen, al schijnt ook dat snel te wennen.
- Ben
- Executive Member
- Contacteer:
Rechts gestuurd is wel lastig bij parkeerpoortjes waar je op de knop moet drukken om de slagboom te openen.
En bij het bestelraampje bij McDonalds natuurlijk
Om maar niet te denken aan de verkoopwaarde als je hem tzt weer kwijt wilt.
En bij het bestelraampje bij McDonalds natuurlijk

Om maar niet te denken aan de verkoopwaarde als je hem tzt weer kwijt wilt.
Volvohistorie: 244-245-440-850-V70-V70-S60-XC70-XC70-245-S70-V70
-
- Starter
Hahaha, leuk om te zien wat voor oplossingen er zijn voor een rechts gestuurde auto, bedankt voor de reactie Ericc70, maar die laat ik aan me voorbij gaan, ik heb liever een links gestuurde.
Daarbij moet het nog even een maandje of 2 wachten voor ik er aan toe ben, ben even tijdelijk mijn centjes nodig voor iets anders.
Tegen nov/dec ga ik serieus op zoek dus!
Daarbij moet het nog even een maandje of 2 wachten voor ik er aan toe ben, ben even tijdelijk mijn centjes nodig voor iets anders.
Tegen nov/dec ga ik serieus op zoek dus!